Min første ordentlig klokke

Andreaskh

UTESTENGT
Medlem
6. juli 2013
Innlegg
481
Sted
Oslo, Nordstrand
Dette er min første ordentlig klokke da jeg bare er 17, og nettopp har fått en brennende interesse for urmakeri :D Klokken er nok ikke all verden i deres andre øyne her på sonen, da det ikke er Rolex, Breitling, Panerai, Omega m.m.. og jeg syns nok de ovennevnte er mye finere klokker, men det får bli når jeg er eldre :cool:












 
Dette er min første ordentlig klokke da jeg bare er 17, og nettopp har fått en brennende interesse for urmakeri :D Klokken er nok ikke all verden i deres andre øyne her på sonen, da det ikke er Rolex, Breitling, Panerai, Omega m.m.. og jeg syns nok de ovennevnte er mye finere klokker, men det får bli når jeg er eldre :cool:

En klokke trenger verken være kjent eller dyr for å være fin, og noe en kan trives med på armen.
Hadde vært artig å se hva du har å vise frem, og jeg tror bildene trenger å fikses.

:)
 
Grattis med nytt!

Som nevnt over er det nok ingen som ser bildene dine. Har du lastet dem opp til Photobucket e.l.?
 
Til sammenligning, og for å få inn noen bilder i tråden var min første ordentlige(?) klokke som 17-åring (eller ja, det var kanskje heller 14) noe fra denne serien:
41uHWURc5rL._SS500_.jpg


Som gjengen over gratulerer jeg med nytt og venter med glede på bilder ;)
 
Gratulerer, og velkommen hit.

Husk at det viktigste er å ha en klokke du trives med. I tillegg kan du bli med på urmakerkurs. Da får du lære å skru klokker. Da åpner det seg en ny verden!

:cool: