Min første ordentlige klokke! Sveitsisk medisin! (mer vanedannende enn valium?)

aek

Medlem
23. des. 2013
Sted
Akershus
Da har den store dagen kommet for meg også; en drøm i hus! Det vil si, har mye å gjøre på jobb, så jeg er ikke kommet i hus i betydningen hjem ennå, men vi tar (den obligatoriske?) unboxingen på jobb vi:

Unbox-1-A.jpg

forbasket, må på hastemøte

Redigert:
Luremuser, @crown guard, hvem jeg; måtte jo på møte? Møtet er ferdig, men man kan aldri vite om man blir forstyrret.

Memovox er fin ja, @Genta!

I alle fall; Sjesjeerløcooltr - som de sa da jeg prøvde en i Paris på fredag - er godt gjettet:
Unbox-1-B.jpg

Ikke noe vits å drøye dette mer, så her kommer den:
Unbox-1-C.jpg

Det var da som utgjort, hvor kom den katten fra? Beklager det. Jaja, kanskje den kan brukes til noe.

Dere Rolexører pleier jo kokett å dandere en liten klokkeduk over hemmeligheten før avsløring. Skandaløst nok leverer ikke denne fabrikken klokkeduker. En katt må da kunne gjøre samme nytten?
Unbox-1-D.jpg

OK da, nå får det vel holde:
Unbox-1-E.jpg

Jaeger LeCoultre Squadra Hometime!

Avslutningsvis tror jeg det kan passe godt med et bilde av nyervervelsen sammen med en konepote i steden for en kattepote:
Unbox-1-F.jpg

Jeg har ikke tall på alle som har skrevet om nyervervelser at «dette er 100 % sikkert en keeper», for så å legge den ut for salg noen måneder senere. Jeg er akkurat like bombesikker! 100 %! Kommer aldri til å selgebytteflippe!

Takk for titten! Dette er vanvidd og jeg elsker det!

Redigert av en moderator:
Bra stil med kona.
Grattis med flott JLC.
Skal huske på neste gang jeg vil kjøpe en altfor dyr klokke, å kjøpe en liknende til min kone også. Da får jeg nok tilgivelse skal du se.

;)

Det han sa.

Dette er en badass-Reverso, og den satt som et skudd på deg. Godt å se at den har WAF også:)

Edit: Venter nå på første Rolex-WTB:)
WAF'en har vært under arbeid i snart 20 år, så det skulle bare mangle...

Til folkets info henspiller nok @braza2013s Rolex-referanse på PM-kommunikasjon oss i mellom, hvor jeg antydet at jeg hadde, nåja, visse Rolexfordommer. Han svarte: «du får holde ut så lenge du kan, men til slutt vil Rolex vinne». Til hvilket jeg repliserte: «håper du tar feil. Og jeg er overbevist om at du har rett».

Så Rolex-WTB fra meg? ALDRI! I hvert fall ikke før til høsten.

Redigert av en moderator: