Klokkeinteressen min har nå vart i veldig nøyaktig et halvt år. Den 28. desember i fjor bestilte jeg en mekanisk klokke fra kina, og den samme dagen kjøpte jeg en billig Timex kvartsklokke. Jeg var storfornøyd med de to klokkene, en hverdagsklokke og en "dressklokke". Helt til jeg fant dette stedet. Her viste det seg at det er vanlig med flere enn to klokker, kvarts er et skjellsord, og Kina får heller ikke pluss i boka. Jeg fant også ut at det finnes mange gode alternativer til Rolex og Omega, som var de to merkene jeg kunne fra før, og som ikke kostet førti ganger det budsjettet jeg har. Hundrevis av timer senere med browsing av affordable-klokker bestemte jeg meg endelig. Og etter to ukers venting var den her.
Og her er herligheten:
Førsteinntrykket er helt fantastisk. Er helt overbevist om at dette er klokka for meg. Det måtte en god del arbeid og bannskap til for å få fjernet fire ledd, for det hadde jeg aldri gjort før. Men nå er den endelig på armen, og der skal den få være lenge!
Og her er herligheten:
Førsteinntrykket er helt fantastisk. Er helt overbevist om at dette er klokka for meg. Det måtte en god del arbeid og bannskap til for å få fjernet fire ledd, for det hadde jeg aldri gjort før. Men nå er den endelig på armen, og der skal den få være lenge!