Min første på sonen.

Gratulerer så mye med flott Breitling.

Er det jeg som ser feil, eller er det mer børstet og mindre polerte flater på denne enn hva som er "normalt" for Breitling?

Gratulerer så mye med flott Breitling.

Er det jeg som ser feil, eller er det mer børstet og mindre polerte flater på denne enn hva som er "normalt" for Breitling?

Takk for det! Du har ikke fått grå stær nei:) denne er børstet på toppen men ikke på sidene.

En flott sak. Er vel inhouse på disse, vips så var Breitling inhouse - det syns jeg er så kult. Gratulerer :)

En flott sak. Er vel inhouse på disse, vips så var Breitling inhouse - det syns jeg er så kult. Gratulerer :)

Jepp inhouse B01 som nå kalles 01 kom i 2009.
I September utgaven av det tyske fagbladet Uhren-Magazin oppnår den nye Chronomat B-01 toppkarakter 6 av 6. Urverket som er et komplett «in house» produkt, utviklet og produsert av Breitling, blir berømmet for sin store nøyaktighet. Magsinet Uhren-Magazin er i fagmiljøet anerkjent som det mest seriøse magasinet, og derfor er gleden stor hos Breitling. De tar for seg ikke bare urverket i sin bedømmelse, men vurderer også design og finish på kasse og lenke. Breitlings Vicepresident Jean-Paul Girardin uttaler stor glede over testen som Uhren- Magazin har gjennomført. Uhren – Magazin er kjent for å være ekstremt seriøse og nøytrale , og testen er utført både på objektive meninger og konkrete målinger. I disse dager da forbrukerene er opptatt av «virkelige verdier» , er dette en stor annerkjennelse for Breitling.

Redigert: