Min første post og unboxing på tidssonen

Medlem
4. des. 2014
Hei,

Da var det endelig min tur til å bli "aktiv" på forumet, etter å ha fulgt med dere andre en liten stund.. :eek:

Har forsøkt å orientere meg litt i klokkeverden, blant annet gjennom lån av boka "Nesten velkledd" (anbefales BTW) av MrMStone her på forumet og valget falt ned på en Omega Speedmaster Professional (moonwatch) med pleksi. Hentet klokka på tirsdag denne uka, men håper det er lov å poste unboxingen et par dager på etterskudd... ;)

Den utvendige boksen er SVÆR:

2014-12-08212658_zpse2b5de02.jpg

Og inni er det ennå en boks:

2014-12-08212717_zpsb381f48b.jpg

Mye stash inni denne:

2014-12-09090030_zps0b7daf39.jpg

Føles vanvittig deilig å endelig få den på armen:

2014-12-08214250_zpscf02c6f0.jpg

Dette blir en "keeper" for meg, men sikler allerede på blant annet Panerai og Breitling Navitimer/Transocean modeller... Krysser fingrene for at budsjettet tillater en utskeielse på klokkefronten ila 2015! :)

Redigert:
Gratulerer med et flott ur! En slik en skal inn i min samling forhåpentligvis til sommeren...

Er det bare meg som ikke får opp bildene? Har prøvd både på iPad og PC.

Gratulerer med kul Speedy! Jeg kan forøvrig gi deg et kurs i hvordan legge bilder på TS ;)

Ser ut som bildene er lagt ut via privat dropbox og at vi dessverre ikke får dem opp. Uansett; Gratulerer med ny Speedy :)

Grattis med speedy. Folk sier at speedy aldri er feil, jeg mener at speedy alltid er riktig.

oh la la, der kom bildene! Får nesten reisning hver gang jeg ser denne klokka med den store boksen...:mrgreen: