Hei godtfolk!
jeg skal bruke alt for mye penger på en klokke...etter jul.
Først skulle jeg ha en omega seamaster.
Men nå skal jeg ha en Tudor pelagos. jeg går for den nye med inhouse. prisen er 37k.
Men jeg er en person som helst vil ha det beste av det beste. (innenfor MINE grenser)
men nå har jeg kikket og lest så mye om rolex submariner, at jeg føler litt på at den kommer jeg til lengte etter uansett... eller?
jeg er murer, så jeg kan ikke helt fosvare å bruke 62k på en klokke, men sånn er det jo.
jeg kommer ikke til å bruke klokka på jobb, men til alt annet.
det blir jo en beater. en klokke jeg aldri trenger og ta av i hverdagslivet.
Ferier, fest, bading, turer, sofaen og alt mellom himmel og jord.
Folk her inne elsker jo sub, men jeg er redd for at den kanskje blir for dyr for meg. eller jeg kan jo spare, men i en alder av 25 uten egen leilighet så er det tungt for hjertet og bruke en slik sum når jeg også har noen tusen igjen på bilen..
så jeg lurte på om dere kan hjelpe meg litt på vei mot klokkekjøpet.
En omega seamaster diver?
En tudor pelogos?
Eller har jeg mistet all forstand hvis jeg kjøper en sub? som murer!?
jeg er redd.
mvh joakim
jeg skal bruke alt for mye penger på en klokke...etter jul.
Først skulle jeg ha en omega seamaster.
Men nå skal jeg ha en Tudor pelagos. jeg går for den nye med inhouse. prisen er 37k.
Men jeg er en person som helst vil ha det beste av det beste. (innenfor MINE grenser)
men nå har jeg kikket og lest så mye om rolex submariner, at jeg føler litt på at den kommer jeg til lengte etter uansett... eller?
jeg er murer, så jeg kan ikke helt fosvare å bruke 62k på en klokke, men sånn er det jo.
jeg kommer ikke til å bruke klokka på jobb, men til alt annet.
det blir jo en beater. en klokke jeg aldri trenger og ta av i hverdagslivet.
Ferier, fest, bading, turer, sofaen og alt mellom himmel og jord.
Folk her inne elsker jo sub, men jeg er redd for at den kanskje blir for dyr for meg. eller jeg kan jo spare, men i en alder av 25 uten egen leilighet så er det tungt for hjertet og bruke en slik sum når jeg også har noen tusen igjen på bilen..
så jeg lurte på om dere kan hjelpe meg litt på vei mot klokkekjøpet.
En omega seamaster diver?
En tudor pelogos?
Eller har jeg mistet all forstand hvis jeg kjøper en sub? som murer!?
jeg er redd.
mvh joakim