Min første unboxing! Klokkeglede :D

Medlem
15. nov. 2014
Sted
Bærum
Ikke noen dyr eller sjelden klokke, men jeg syns den er helt rå.
Er superfornøyd! Bestilte torsdag kveld fra CreationWatches, fikk den idag rundt 13:00. Lynrask levering!

1_zpswhvjeziw.jpg

2_zps2ix4niwh.jpg

5_zpsd4pkbyvb.jpg

4_zpscsxblss8.jpg

6_zpsdd15xqwz.jpg

7_zpsglh33bhr.jpg

Beklager for dårlig bilder, men speilrefleksen mangler minnekort for tiden :( Måtte bruke mobilen :p

Gratulerer med flott klokke! SKX'ene er ikke noe å kimse av. Til drøye tusenlappen (nå om dagen), så er det utrolig hva du får selv om det ikke er fit og finish som på dyrere ur, så er det på ingen måte dårlig kvalitet heller.

Min SKX009 - nå med grønn bezel, gjør ca +5-8 sek i døgnet etter litt fikling og tåler alt, har god lume, dag og dato, tåler 20atm og har vel rundt 40 timer gangreserve. Da jeg kjøpte min, betalte jeg vel 700 nok inkludert frakt. Intet mindre enn imponerende.

Gratulerer med flott klokke! SKX'ene er ikke noe å kimse av. Til drøye tusenlappen (nå om dagen), så er det utrolig hva du får selv om det ikke er fit og finish som på dyrere ur, så er det på ingen måte dårlig kvalitet heller.

Min SKX009 - nå med grønn bezel, gjør ca +5-8 sek i døgnet etter litt fikling og tåler alt, har god lume, dag og dato, tåler 20atm og har vel rundt 40 timer gangreserve. Da jeg kjøpte min, betalte jeg vel 700 nok inkludert frakt. Intet mindre enn imponerende.

Jeg er veldig positivt overrasket over alt ved klokken, spesielt kvaliteten kontra prisen :) har eid flere moteur som har vært mye dyrere enn denne, og de føltes egentlig ut som noe billig dritt, noe de egentlig er bare med et dyrt merke på.

Tusen takk allesammen :)