Min første unboxing...

Medlem
8. sep. 2012
Innlegg
23
Sted
Akershus
Hei :)

Her kommer bilder av klokken som jeg kjøpte etter tipstråden min her inne. Dessverre ikke så gode bilder, må trykke på bildene for å se de store.

Esken:


Hva er inni?


En Certina DS Action Titanium! :)


Nærbilder:




På armen:




En fin hverdagsklokke i mine øyne, som kan brukes til det meste. Kjøpte Titanium versionen da jeg synes den var litt lettere enn stål. Klokken kostet ca 5100NOK i Berlin inkl litt over 11% taxfree refund, dette kan vel ikke være så ille pris.

En ting jeg har tenkt på etter å ha brukt den, hvor stramm bør lenken være? Nå kan jeg vri klokken en del, men sitter greit på. Kanskje teste å få kortet den inn et hakk.
 
Gratulerer med en fin Certina!
Selv hadde jeg stålvarianten som første "skikkelige" klokke, inntil den ble stjelt!
Det at den føles tung er bare en vanesak. Setter jeg klokkene min på høyre hånd nå kjennes det ut som de veier flere kilo :cool:
 
Gratulerer med flott klokke!

Etter min mening bør klokken sitte relativt fast, men fremdeles så løst at du kan få tuppen av pekefingeren under lenken uten problemer. Håndleddet utvider seg/trekker seg sammen i løpet av dagen, så det er greit at lenken tillater litt strekk i begge retninger. Om den er så løs at den glir opp og ned og ikke sitter på plass, så bør du kanskje stramme den litt.

Lenken har helt sikkert mulighet for "micro adjustment", så om justering du må gjøre ikke er for stor, så slipper du å fjerne ledd fra lenken.
 
Grattis!
Bruk den en stund før du strammer, opplever selv at håndleddet krymper/hever seg litt i løpet av dsgen/avhengig av temp. Ikke mye selvsagt

Viktigste for meg er at klokken holder seg på toppen av håndleddet, litt opp og ned kan den gjerne skli men helst ikke rotere
 
Bra at du likte tipset;) Gratulerer!

Har selv sett på denne som en flott beater. Fikk ikke mindre lyst etter å ha sett bildene dine:D
 
Grattis! Det der er virkelig fin klokke for en meget pen pris. Jeg ville også valgt titanium utgaven slik som deg. Syntes den har ett mer personlig preg enn stålmodellen:)
 
Takk for svar :p

Har nettopp fått justert lenken, fjerne et ledd og satte pinnen i låsen helt ytterst. Passer bedre nå. Fant ut at jeg sparte ca 1200kr å kjøpe den i utlandet :p
 
Grattis med finfin Certina. Ikke sett den i titanium og er ositivt overrasket må jeg si, gratulerer!