Min første unboxing

Medlem
20. juni 2011
Sted
Oslo
Jeg fant ut at pappa (Minuteman) var en tur i Oslo i dag, så vi avtalte at vi skulle møtes.
Da han kom hjem til meg, hadde han med en pakke som var til meg.
Han sa det var en reim og at vi måtte ta en Unboxing på den. Jeg var litt skeptisk på at det bare var en reim i pakken, pga at den var så stor.
Vi begynte og ta bilder og pakke opp og da vi endelig kom til reimen, var den teipet til en boks. jeg skjønte vel med en gang at det var en klokke i boksen, men visste ikke hva slags klokke det var.
Da jeg så hva slags klokke det var, ble jeg superglad. :D

unbox013.jpg

Litt stor boks bare for en reim?

unbox014.jpg

Aha.. det var ikke bare en reim nei....

unbox017.jpg

unbox018.jpg

WOOOW, For en klokke.. Min første diver :cool:

unbox019.jpg

Lenken var litt stor, så gleder meg til Daddy for kortet den ned til mitt håndledd.

unbox021.jpg

Nå er det ikke lenger pappas monster som er den kuleste klokken i vår samling... ;)

Grattis med fet klokke!
Har veldig sansen for "five fathoms" Seiko`n. Har du fått prøvd den på Nato ennå?
Et klapp på ryggen til pappa, som skjemmer bort sønnen sin slik:D

Gratulerer så mye med nytt ur. Fikk også helt identisk klokke med svart nato medfølgende. Ble enda litt deiligere når jeg fikk på den svarte natoen:D

Grattis! Seiko divere ruler! Har selv en SKX007 som jeg digger :)

---
- Sent from my iPhone using Tapatalk

Gratulerer så mye med nytt ur. Fikk også helt identisk klokke med svart nato medfølgende. Ble enda litt deiligere når jeg fikk på den svarte natoen:D

Her er noen shots med svart nato på.
og ja jeg er helt enig, da jeg fikk på natoen ble klokken helt annerledes og mye tøffere (deiliger). :D

nato003.jpg

nato009.jpg

Se der ja, du klarte å bytte fra lenke til nato uten verken hjelp eller verktøy. Den ble fin, men jeg likte også veldig godt den originale Seiko-lenken som fulgte med.
Kan egentlig ikke fatte at jeg kunne være så tåpelig at jeg ikke beholdt denne klokka selv, men som flere her bemerket så har du en usedvanlig snill far :cool:

GRATTIS, Secondman!

Du er virkelig "på gang" nå, og den Seiko'en er jo et særdeles flott eksemplar av en klokke!
Nå når fatter'n har lagt lista, så er det bare kjøre på...;)

Gratulerer med bra klokke!

Jeg liker Seiko personlig og har mange gode minner fra mine første klokkekjøp.

Den aller første skikkelige klokken man får vil bestandig ha en spesiell plass i samlingen din. Dette er en klokke du aldri må bytte vekk. Jeg har noen av mine "gamle klokker" ennå og de øker i affeksjonsverdi for hver dag som går. Ta vare på denne!

Men du samtidig ikke gjømme vekk klokken og være redd for å få noen riper. Det første uret skal helst brukes godt og ha noen riper slik at du om noen år kan se tilbake på hvor det virkelig startet og mimre litt på de minnene klokken har gitt deg.

Jeg har selv en Tissot PRC som oppskrapet og ripete, men som jeg har tilbragt mye tid med og har mange gode minner fra diverse turer osv.

Hvis du synes det jeg skriver her bare er tull, så kan jeg nesten garantere deg at du vil ha en annen holdning om noen år. Uansett om du skulle ha aldri så mange Rolexer osv vil dette uret bestandig være spesielt.

trust me.

Erik

Helt enig

Gratulerer med bra klokke!

Jeg liker Seiko personlig og har mange gode minner fra mine første klokkekjøp.

Den aller første skikkelige klokken man får vil bestandig ha en spesiell plass i samlingen din. Dette er en klokke du aldri må bytte vekk. Jeg har noen av mine "gamle klokker" ennå og de øker i affeksjonsverdi for hver dag som går. Ta vare på denne!

Men du samtidig ikke gjømme vekk klokken og være redd for å få noen riper. Det første uret skal helst brukes godt og ha noen riper slik at du om noen år kan se tilbake på hvor det virkelig startet og mimre litt på de minnene klokken har gitt deg.

Hvis du synes det jeg skriver her bare er tull, så kan jeg nesten garantere deg at du vil ha en annen holdning om noen år. Uansett om du skulle ha aldri så mange Rolexer osv vil dette uret bestandig være spesielt.

trust me.

Erik

Jeg er helt enig i det du sier om og ikke gi (selge) sin første ordentlige klokke.
Og jeg har enda ikke hatt en eneste tanke om og selge mine to første ordentlige klokker, ( seiko 5 military og seiko Glossy). De betyr mye for meg fordi Seiko military var min første vanlige automatic klokke og Seiko Glossy min første diver, så dette er noen klokker jeg kommer til og ta vare på. ;)

Her er de to klokken jeg nevnte.

frste002.jpg

frste001.jpg