Jeg fant ut at pappa (Minuteman) var en tur i Oslo i dag, så vi avtalte at vi skulle møtes.
Da han kom hjem til meg, hadde han med en pakke som var til meg.
Han sa det var en reim og at vi måtte ta en Unboxing på den. Jeg var litt skeptisk på at det bare var en reim i pakken, pga at den var så stor.
Vi begynte og ta bilder og pakke opp og da vi endelig kom til reimen, var den teipet til en boks. jeg skjønte vel med en gang at det var en klokke i boksen, men visste ikke hva slags klokke det var.
Da jeg så hva slags klokke det var, ble jeg superglad.
Litt stor boks bare for en reim?
Aha.. det var ikke bare en reim nei....
WOOOW, For en klokke.. Min første diver
Lenken var litt stor, så gleder meg til Daddy for kortet den ned til mitt håndledd.
Nå er det ikke lenger pappas monster som er den kuleste klokken i vår samling...
Da han kom hjem til meg, hadde han med en pakke som var til meg.
Han sa det var en reim og at vi måtte ta en Unboxing på den. Jeg var litt skeptisk på at det bare var en reim i pakken, pga at den var så stor.
Vi begynte og ta bilder og pakke opp og da vi endelig kom til reimen, var den teipet til en boks. jeg skjønte vel med en gang at det var en klokke i boksen, men visste ikke hva slags klokke det var.
Da jeg så hva slags klokke det var, ble jeg superglad.
Litt stor boks bare for en reim?
Aha.. det var ikke bare en reim nei....
WOOOW, For en klokke.. Min første diver
Lenken var litt stor, så gleder meg til Daddy for kortet den ned til mitt håndledd.
Nå er det ikke lenger pappas monster som er den kuleste klokken i vår samling...