What? Har du byttet inn bensin-Porsche i en batteri-Porsche?
Det er det verste jeg har sett... Neida, joda, neida - grattis med lekker bil! Håper du får tatt den med sørover snart
Så rått Dødsmaskin Lyden av Rudolf Blodstrupmoen ned FlåklypaMen lyden er minst halve moroa!
Savner gamle bilen til kona.
Så rått Dødsmaskin Lyden av Rudolf Blodstrupmoen ned Flåklypa
Gratulerer! Handlet bil i Ålesund?Jeg hentet denne i går, står nå i min garasje. Bilde fra overleverings-seremoni hos Lexus... Vis vedlegg 214218
Hvordan går det med den andre bobla?Etter en uke med pleie hos CarSpa er det deilig å ratte bobla igjen. Noen stemningsbilder nå før høsten virkelig setter inn.
Vis vedlegg 214124
Vis vedlegg 214125
Vis vedlegg 214126
Vis vedlegg 214127
Vis vedlegg 214130
Vis vedlegg 214128
Vis vedlegg 214129
Yes! Lexus Ålesund, service på toppnivå.Gratulerer! Handlet bil i Ålesund?
Yes! Lexus Ålesund, service på toppnivå.
Vis vedlegg 214248
Jeg har hatt en Lexus LC på min «liste« siden den kom. Lexus handler mye om total opplevelsen vel så mye som 0-100 mm.. Fikk men del kvalitets stas som jeg kan kose meg med når jeg ikke er i bilen... Vis vedlegg 214341
Snakker vi hybrid eller hysterisk V10?Jeg har hatt en Lexus LC på min «liste« siden den kom. Lexus handler mye om total opplevelsen vel så mye som 0-100 mm.. Fikk men del kvalitets stas som jeg kan kose meg med når jeg ikke er i bilen... Vis vedlegg 214341
Hysterisk V10(Yamaha) er fortsatt på listen når den neste LFA kommer på Finn.no!Snakker vi hybrid eller hysterisk V10?
Gratulerer med en fantastisk bil. LFA kommer nok ikke på Finn før Dovre faller.Hysterisk V10(Yamaha) er fortsatt på listen når den neste LFA kommer på Finn.no!