Min nye Panerai

Medlem
24. april 2008
Sted
Oslo
Her har dere noen bilder av min nye (og første) Panerai som jeg kjøpte i Zürich for litt over to uker siden:

En Panerai PAM00250

IMG_0944.jpg

IMG_0945.jpg

IMG_0693.jpg

Må si jeg er mer enn fornøyd! :D :D

Gratulerer!

Det var en flott klokke! Må innrømme at jeg begynner å bli litt fascinert av dette klokkmerket jeg også... :D

Henrik

Gratulerer med en særdeles flott sak ! Nå er du kanskje på jakt etter andre remmer ? :D Det er jo halve moroa !

Kanskje du kommer på Panerai GTG'en i juni ?

Lykke til med din nye PAM !

Takk for det!

Når det gjelder remmer, så synes jeg den svarte alligatorremmen er meget flott, men det finnes sikkert mange andre fine remmer å bytte den ut med.

Hva går dette GTG-opplegget egentlig ut på? (Get together regner jeg med det står for...?)

GTG'er er noe som spesielt skjer i Paneristi miljøer..... :D

Gjennomføres gjerne som en uhøytidelig sammenkomst, gjerne på et hyggelig spisested. Helst et sted hvor vi kan sitte litt skjermet og beundre, ta på og snakke om hverandres klokker (Panerai), remmer og gjerne annet annet tilbehør. Ikke noe spes. program, ingen kostnader (uten de du måtte drikke / spise for). Du går når du må.

Spesielt på denne GTG'en, vil være at en får sin(e) svært så spesielle piquet skjorte, som er bestilt på forhånd.
Du også kan få kjøpt en, iogmed din nyervervelse ! ;)
(Se : viewtopic.php?f=16&t=252 )

En fin anledning til å se ulike PAMmodeller "live".

Gratulerer så mye, du kommer til å like den klokken der!
Den er stooor i dobbel forstand.
Hyggelig om du hadde blit med på en GTG!

Gratulerer med en flott klokke. Kanskje et dumt spørsmål, men hvorfor står det "Swiss made" på skiven? Er det fordi urverket er sveitsisk eller er klokken satt sammen i Sveits?

wharfinger skrev:
..... hvorfor står det "Swiss made" på skiven? Er det fordi urverket er sveitsisk eller er klokken satt sammen i Sveits?

PAM250 har et (velkjent og godt) Valjoux OP XII urverk,- som igjen er et sveitsisk produkt.

Mvh

BRIO1368 skrev:
wharfinger skrev:
..... hvorfor står det "Swiss made" på skiven? Er det fordi urverket er sveitsisk eller er klokken satt sammen i Sveits?

PAM250 har et (velkjent og godt) Valjoux OP XII urverk,- som igjen er et sveitsisk produkt.

Mvh
Og som igjen er blitt modifisert litt av Panerai.

Når det gjelder denne GTG'en så får jeg vel nesten ta meg en tur...

Du er hjertelig velkommen,- og ta nå endelig med PAM'en ! :D

Vennligst send meg en PM med ditt virkelige navn og din epost adresse,- så sender jeg deg navnet på stedet.
Vel møtt !