Jeg fikk en videocall fra min søster i dag. Hun viste meg hele "klokkesamlingen" sin, som stort sett besto av moteklokker fra merker jeg aldri har hørt om. Samtlige hadde sluttet og virke, og noen hadde til og med løse tall og visere inne på skiven. Et meget trist syn. Hun trenger åpenbart eksperthjelp, og det finnes ikke bedre eksperter en tidssonen gjengen.
Hun vil ha en STOR klokke. 36-38mm
Hun vil ha "rose gull" eller "laksefarget" eller noe i den gaten.
Helst ikke dykkebezel, hun vil ha en dress/dame klokke.
Til tross for at hun tjener det tredobbelt av meg så synes hun det er total galskap å bruke mere en 10k på en klokke.
Jeg håper at denne klokken kan åpne øynene hennes litt, og kanskje gi mersmak skikkelige klokker. Og at det bare er den første
Er det noen gode tips? Må si jeg er helt blank. Og de fleste dameklokker jeg finner er jo veldig mye mindre en 36 - 38mm. Alle tips tas i mot med takk!
Hun vil ha en STOR klokke. 36-38mm
Hun vil ha "rose gull" eller "laksefarget" eller noe i den gaten.
Helst ikke dykkebezel, hun vil ha en dress/dame klokke.
Til tross for at hun tjener det tredobbelt av meg så synes hun det er total galskap å bruke mere en 10k på en klokke.
Jeg håper at denne klokken kan åpne øynene hennes litt, og kanskje gi mersmak skikkelige klokker. Og at det bare er den første
Er det noen gode tips? Må si jeg er helt blank. Og de fleste dameklokker jeg finner er jo veldig mye mindre en 36 - 38mm. Alle tips tas i mot med takk!