Jeg liker piloturene dine godt. Jeg er stor fan av B-uhr-stilen selv, og har en Débaufré aut 44mm, er helt enig i at det er svært fin finish for pengene. Vurderte storebroren på 48mm, men er glad jeg gikk for 44mm, det er mer enn stort nok for meg. Aristoen på 55mm må jo være gigantisk på armen! Er det mulig å be om et wristshot?Frodo skrev:Hei dere!
Flere ur av samlingen er lagt ut. Denne gangen mine 4 pilotur; 1 russisk, 1 tysk og 2 sweitsiske.
I tillegg TH Carrera Chrono.
Det kommer mer....
krille skrev:Jeg liker piloturene dine godt. Jeg er stor fan av B-uhr-stilen selv, og har en Débaufré aut 44mm, er helt enig i at det er svært fin finish for pengene. Vurderte storebroren på 48mm, men er glad jeg gikk for 44mm, det er mer enn stort nok for meg. Aristoen på 55mm må jo være gigantisk på armen! Er det mulig å be om et wristshot?Frodo skrev:Hei dere!
Flere ur av samlingen er lagt ut. Denne gangen mine 4 pilotur; 1 russisk, 1 tysk og 2 sweitsiske.
I tillegg TH Carrera Chrono.
Det kommer mer....
Hoho, den der er stor! Får du mye kommentarer/underlige blikk hvis (om?) du viser deg offentlig med den på armen?Frodo skrev:Den er rett og slitt litt for stor... Nubber borti håndbaken hele tiden.
Jeg er ganske svær og har store armer og hender. Og selv da ser den litt fjollete ut.
Men jeg liker den likevel...
Tjaa, noen kommentarer, som regel komplimenter.krille skrev:Hoho, den der er stor! Får du mye kommentarer/underlige blikk hvis (om?) du viser deg offentlig med den på armen?Frodo skrev:Den er rett og slitt litt for stor... Nubber borti håndbaken hele tiden.
Jeg er ganske svær og har store armer og hender. Og selv da ser den litt fjollete ut.
Men jeg liker den likevel...
Takk!Charles_ skrev:Mycket imponerande! Saknar dock en gruppbild
Jeg var i London i helgen, og gikk siklende gjennom bydelen med alle klokkene. I en av de mange forretninger som har spesialsert seg på Rolex, så jeg en militærutgave som liknet din. Skiven og bezelen var like, men den var utstyrt med Mercedesvisere, så jeg antar at det da er en militær 5513? Den var forøvrig litt for polert for min smak, og var priset til 40 000. Pund. Din ser penere ut.
Ooootroligt fin samling. Du har en del "my precious", helt klart!
Vi venter i spenning på nye bilder Frodo, gjerne noen nye bilder av gamle godbiter også... får aldri nok av bilder vet du...