Mine klokker

Medlem
6. sep. 2010
Sted
Oslo
Hei, her kommer en liten bildeserie av "samlingen".

bilde-1.jpg

Ble solgt - angrer som en hund. Skal ha den tilbake:)

deepsea.jpg

Rolex DeepSea Sea-dweller (love it)

Daytona.jpg

Rolex Daytona

Tag Heueren er tilbake fra service:)
Skjermbilde2010-12-23kl080735.png

Nyanskaffelse: Breitling SuperOcean Heritage 46
Skjermbilde2010-12-23kl080720.png

NavitimerW.jpg

Breitling Navitimer World (på gummi for øyeblikket)

bilde11.jpg

AP ROO

explorer2_1.jpg

Rolex Explorer II

bilde27.jpg

Perrelet Turbine

bilde28.jpg

Vintage Girard-Perregaux helgull, nå på sort skinn

bilde4.jpg

Audemars Piguet Royal Oak Offshore Navy

Flott!!! Her var det fullt av godbiter... Synes APen er helt nydelig.

Skjønner godt at du angrer på salget av Portuguisen, for det er et skikkelig flott ur!

Flott og variert samling :D APen er som nevnt utrolig lekker!

Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger:D Helt enig med flere her at APen er favoritten - et utrolig flott ur, med en unik (synes jeg) kvalitetsfølelse samtidig som den er veldig god å ha på armen

Det er virkelig en flott samling du har!
Rett og slett imponerende!
Hyggelig at de deler!:D

Den IWC´n er så utrolig lekker. Synd du har solgt den, kombinasjonen sort og gull er det vist fler som ikke liker her inne, men jeg synes det er utrolig lekkert. Ikke så værts den ROO´n din heller:p Ser ut som du er ganske bevist på dine klokkekjøp. Gøy å se Perrelet Turbine i samlingen din også.

Litt av en samling:eek:
Digger Deep sea`n! Har prøvd den på, men på mine håndledd så den helt latterlig ut:(

Samme på meg, forhandlet masse frem og tilbake med en selger i Tyskland og jeg var mer eller mindre klar for å sette meg på flyet og hente klokken da jeg fant ut at jeg burde prøve den først. Og etter det har jeg ikke "sett" på den igjen.

Digger varierte samlinger.

En samling bestående av bare Rolexer, bare Omegaer, eller bare Breitlinger, osv osv blir bare feil i mitt hode.

Denne er utrolig velbalansert. :)

Del gjerne flere bilder :D

Skal få tatt noen flere bilder. Fotografering er desverre ikke min aller sterkeste side, men øvelse gjør mester.

Det er nok flere her inne som vil mene at et samling aldri er komplett uten en Panerai, men har ikke helt fått full tenning. Kanskje jeg får anledning til å ta noen i nærmere ettersyn på en GTG en gang i nær fremtid

Her var det virkelig mye vakkert å se!
Veldig flott samling av en rekke godbiter. Det virker også som vi liker mye av de samme urene.

:D

Moore: takk for hyggelig tilbakemelding:) har vært innom galleriet ditt flere ganger - du har en imponerende samling! Klarer ikke helt å glemme JLC masteren du har! :)

Så ja, vi har definitivt lik klokkesmak

God klokke jul alle sammen

Bumper denne tråden!

Kawatching nå er det på tide med en oppdatering av denne tråden, har en anelse om klokkeboksen ser noe annerledes ut nå? :cool: