Mine to Omega Chronographer.

G

Guest571

Guest
Skjedd litt på 50 år gitt. Ikke samme serie, men størrelsen på armbåndsur har virkelig tatt seg opp.

P1020018.jpg

P1020009.jpg

Skjedd litt på 50 år gitt. Ikke samme serie, men størrelsen på armbåndsur har virkelig tatt seg opp.

P1020018.jpg

P1020009.jpg

To flotte ur det der. Synd med den generelle maximalistiske trenden hva størrelse angår. Den nye PO 9300 blir altfor mye av det gode for min del hva byggehøyde angår. Men nydelig ur.

Gutten har blitt Omegafan.. Hvem skulle trudd? Har du kvitta deg med BP? Ikke helt oppdatert. Grattis

Gutten har blitt Omegafan.. Hvem skulle trudd? Har du kvitta deg med BP? Ikke helt oppdatert. Grattis

hehe, ja, hvem hadde trodd det :p BP er fremdeles med, må vel bruke den en dag da den "kun" har fem dagers power reserve.

Helt riktig, Chronostop er et fantastisk morsomt ur. Helt siden side 1 av "Dagens klokke" har jeg ønsket meg en sånn. Da det dukket opp en med dato på ebay rett før jul hadde jeg ikke noe valg. Etter det har jeg også oppdrevet en orginal foldespenne, om du skjenner til den orginale låsen vet du også at det ikke er bare bare og sette på hilken som helst rem, så her må jeg mekke litt først.

Nydelige ur begge to, bare så synd at jeg ikke klarer å bære dattera.
Hun er litt for høy for meg, men som sagt nydelig jente.:p