Mini-GTG, Royal Christiania 29.okt 2011

Medlem
3. april 2011
Sted
New Jersey, USA
Som tidligere varslet i restauranttråden til rolf s ble det gjennomført et mini-gtg lørdag.

Foruten undertegnede kom rolf s, prippa og en som jeg ikke husker nicket på (ole-og-noe er navnet), men sistnevnte hadde vel uten tvil den råeste klokka.

Prippa mente at jeg hadde vært svært animert under forrige onsdags Alf Lie-gtg, men når han nå fikk oppleve meg i tilnærmet edru tilstand tror jeg han kom i tanker om at jeg kan virke noe bedugget også da. Uten å gå i detaljer om dette kan en liten ting som fotografering med linsebeskytteren fortsatt på linse kanskje virke noe merksnodig - spesielt etter at jeg ikke fant ut hvorfor skjermen var svart...

Vel, here we go:

Personlig tror jeg nok jeg skulle slitt meg gjennom en uke eller to med denne på armen

016-4.jpg

Samlet foran isbøtta ble det slik

012-7.jpg

Etter at bøtte to var tømt kunne den utmerket godt brukes til klokkestativ

011-4.jpg

Stor takk til dere som kom og som på en måte ble med å feiret min halvthundrede bursdag.
Det er alltid en stor glede å treffe folk fra sonen F2F. Kjekke karer med tildels sunne interesser - klokker og vin, om ikke nødvendigvis i nevnte rekkefølge.

Gratulerer så mye med dagen! :D
Skulle gjerne hatt med meg de siste ukers eskapader i Oslo, herunder gårsdagen og IWC-kvelden, høres unektelig artig ut!

Takk for det. Dagen er for øvrig på tirsdag, så alle skal ha en mulighet til å sende meg noen gaver. Høyt på ønskelisten står noe gammelt ræl fra Rolex.

:D

Skulle bare hatt adressen din så skulle jeg gjerne sendt deg noe spikerstål!...

Ser ut som en kjekk samling dere hadde forresten. Kom gjerne til Bergen og feire dagen er også! :D

Dette såg kjekt ut gutter. Skulle gjerne vert der, men.... Ikke denne gang.
Prippa: denne bronseklompen din er bare helt rå! Var litt usikker på denne, da jeg såg dine første poster av den. Men du verden som den vokser på interesselisten min :)

cosmo_dud; Takk for det. Jeg liker den svært godt, og det må vel antas at dette er et av de urene jeg vet om som gir mest kudos hos klokkeinteresserte..(iforhold til pris) Ole og meg selv var innom Bjerke og Tidemann en tur før vi besøkte Minute, og folk sperret øynene opp, og spurte i vei.

Zenithen er forøvrig nyydelig, men det er også de urene han forhåptenligvis får anledning til å skaffe seg i fremtiden:)

og minute; takk for drikke og sosial hygge. Jeg var ikke klar over at dere måtte rushe videre, hadde jo tenkt å invie deg en present også, men du får ha den til gode til en senere anledning. (Jeg får prøve å finne noe godt alkoholfritt til deg)

Grattis med (morgen)dagen Minuteman...

Håper du hadde en fin feiring og en hyggelig GTG på lørdag!
Desverre hadde jeg ikke fått med meg denne spontan-samlingen på RC, men jeg får heller dukke opp neste gang! :D

Var et hyggelig møte, desverre var tiden litt knap for meg. Ble litt stress med kone på rommet som hadde dårlig tid. Takker for drikke MinuteMan og håper feiering utover kvelden ble vellykket.

Var et hyggelig møte, desverre var tiden litt knap for meg. Ble litt stress med kone på rommet som hadde dårlig tid. Takker for drikke MinuteMan og håper feiering utover kvelden ble vellykket.

Hørtes ut som en dårlig kombinasjon; - kone med dårlig tid på rommet og klokke-GTG.
Men jeg skjønner prioriteringen...:cool: