Mishandling av Rolex

Da jeg har solgt 5 av 6 Rolexer jeg har hatt tør jeg nok ikke skrive hva de har vært med på :p

Neida, bruker klokkene mine med måte, men tøft at noen tør å bruke de "hardt".

Håper noen klarer å finne bilder av submarinern som er så ripete og full av sveiseperler at det nesten ikke er mulig å se hva klokken er.

Mine blir ikke utsatt for noe særlig annet enn litt gnissing mot musematten på kontoret.:???:

I mine yngre dager i uniform hang jeg mye med en som hadde en Sub.
Det var ikke måte på hva denne ble utsatt for. Rulle rundt i gjørma, hopping fra større og mindre høyder, boksetrening, sluppet i gulvet, you name it.
Klokka fikk seg vel en justering en gang. Ellers gikk den helt fint.:D

Ikke rart jeg ble fast bestemt på å skaffe meg en slik en gang i livet.:)

Jeg har også kjøpt og solgt noen Rolexer opp gjennom årene. Men dette var den første Rolexen jeg kjøpte og den eneste jeg aldri kommer til å selge. Slik at for meg har ikke denne noen pengeverdi, og det er kanskje også hvorfor jeg bruker den til alt jeg gjør.

De andre klokkene blir brukt på de litt mer rolige dagene og når jeg ønsker litt variasjon. :D

Jeg kan legge ut noen flere bilder av mishandlede Rolexer. (Obs sterke scener) :p

Denne Sea-Dwelleren skal vist ha overlevd en motorsykkelulykke. :eek:
SDinAccident.jpg

Kilde: Minus4Plus6.com - Ouch! Tough & Broken Rolex

Denne godsaken ble fryst ned i 8 timer for så å bli varmet opp i kokende vann i 9 timer. Funket vist perfekt etter dette. :cool:
frozen.JPG

boiled.jpg

Denne fikk vist kjørt seg en tur i vaskemaskinen. :D

LadyDJwaschm01.jpg

LadyDJwaschm05.jpg

Noen som ikke har skrudd igjen kronen før de badet denne i vann?
rustrolex.jpg

En godt brukt Sub. Skal vist også ha ligget ett års tid og godgjort seg i olje og diesel.
6.jpg

4.jpg

3.jpg

1.jpg

En russer fryste vist ned denne Air-Kingen i 14 timer. Klokken fortsatte å gå, men mistet ca 57 sekunder i løpet av de 14 timene.
frozen2.JPG

thawing.JPG

En som skulle skifte bezel på sin GMT- Master og failet. Hele forstørrelsesglasset ble forskyvet. :D
GMTII%20Cyclops2.jpg

GMTII%20Cyclops1.jpg

En som mistet klokken sin i gulvet, akkurat som meg. :p Bare at en av timeviserne her løsnet. :D
03.jpg

Heldigvis fikser litt lim dette. :cool:

04.jpg

Mye gøy en kan gjøre med en Rolex. :D