Mitt Aller første ur! Breitling Superocean II 44!

Medlem
7. mai 2013
Innlegg
7
Sted
Majorstuen, Oslo
Jeg har lenge ønsket meg et ur, og endte til slutt på en so II 44. Besøkte Bjerke på paleet sammen med samboeren etter jobb i dag. Jeg hadde egentlig kun planlagt og finne ut av om jeg skulle gå for blå eller gul utgave, men fant fort ut at det var hvit som så mest eksklusiv ut. Etter og ha takket for titten gikk vi ut og spiste lunsj og tok en fredagspils. Under lunsjen overtalte Karoline meg til at jeg burde vurdere den polerte utgaven, da jeg i første omgang hadde bestemt meg for den børstede. Vi bestemte oss for å gå tilbake for å ta en siste kikk. Da ble vi møtt av den samme hyggelige betjeningen og ble bydd på en kopp kaffe. Det var ikke mange slurkene med kaffe før kortet stod i terminalen. Endte opp med polert hvit utgave. Fikk også med gummireim, til en allerede veldig god pris. (Takk til betjeningen på Bjerke (10.5))



 
Redigert:
Gratulerer så mye, slått på stortromma her:)
Godt du tok en kjapp avgjørelse; for det å vente er bare helt jævlig...
 
Grattis med nytt!
Denne er schwinekul, kul madame som virker intressert i hva du putter på lanken ... og ikke minst stiller på unboxbilde, der har frøken hjemme noe å lære ;)
 
Gratulerer så mye med råtøff Breitling! Og velkommen inn i varmen (galskapen) også. :D
 
Gratulerer med 1) flott og tilsynelatende oppegående kjæreste 2) en god kjøpsopplevelse 3) ny klokke fra et respektert manufaktur.

Regner med at det blir en god helg;)