Mitt bidrag

Medlem
8. jan. 2008
Sted
Oslo / / Bergen
Jeg blir stadig imponert over det utvalg, samlinger og ulike modeller TS folket rår over. Uten å nevne navn, har enkelte av dere en samling som gjør en klokkenerd med ca tredve års fartstid, helt målløs og våt i blikket ;)

At noen av de nyeste og kanskje yngste TS'erne lar seg rive med, og dermed muligens overskrider budsjetter og lånerammer, er bare moro :D de fleste av oss har vel vært der engang.

Takk til alle som bidrar med "Dagens klokke" og på "Galleriet":D

Mitt bidrag idag er som ventet en PAM372 på en GSD rem
bafd8658.jpg

Jeg blir stadig imponert over det utvalg, samlinger og ulike modeller TS folket rår over. Uten å nevne navn, har enkelte av dere en samling som gjør en klokkenerd med ca tredve års fartstid, helt målløs og våt i blikket ;)

At noen av de nyeste og kanskje yngste TS'erne lar seg rive med, og dermed muligens overskrider budsjetter og lånerammer, er bare moro :D de fleste av oss har vel vært der engang.

Takk til alle som bidrar med "Dagens klokke" og på "Galleriet":D

Mitt bidrag idag er som ventet en PAM372 på en GSD rem
bafd8658.jpg

Et fantastisk flott bidrag!:D Denne er nydelig!:D
Den står på min ønskeliste!;)

Utrolig flott ur, Brio! Ekstremenkelt og fullt av historie og PAM-DNA. Fyll gjerne på med mer bilder etter hvert!

hvordan bestille bredde,, e grønn bedagelig e i spania har tissot såm dagen`n klokke hamilton når eg e fyrrig, av alle værdens ting spansk klokke, festina såm favoritt. 40mm ka? tenker nato rem ok

e låv og si nei,men har du hint,,,