Mitt navn er Ali,

DJM

Medlem
8. jan. 2008
Sted
Oslo
Ali Gator.

En etterlengtet sak kom på døren i dag :)

Dessverre har en av disse karene måtte bøte med livet.

"Alt er en overgang, sa reven da han ble flådd" :twisted:

IMG_1970.jpg

IMG_3193.jpg

IMG_3195.jpg

IMG_3202.jpg

IMG_3205.jpg

Babyalligator på utsiden, fransk ammolomme på innsiden :)

IMG_3207.jpg

IMG_3261.jpg

IMG_3254.jpg

IMG_3284.jpg

IMG_3292.jpg

BRIO1368 skrev:
Klasse av den der ! Gratulerer DJM.

PS
Måtte det et CITES sertifikat til ? :roll:

Takker!

Nei, jeg tror ikke det er nødvendig. Bildet mitt er tatt i Everglades, men jeg tror nok alligatorremen kommer fra en oppdrettsalligator i Louisiana e.l. :)

Det er vel den råeste klokkeremen jeg har sett....EVER!!!

Når jeg får meg en Panerai skal jeg uten tvil ha en slik rem. Helt suveren!

BRIO1368 skrev:
Klasse av den der ! Gratulerer DJM.

PS
Måtte det et CITES sertifikat til ? :roll:
CITES må til hvis tollere åpener pakken evt bevis på hvor skinnet stammer fra.

Siden Ted er fra USA har nok DJM riktig med hensyn til hvor skinnet er ifra.

Ted Su lager knall reimer har hatt et par, jeg er imot exotic reimer så den typen her blir ikke og finne i min woj strap case.

Nydelig strap!!
og flotte bilder :D
Artig å lese denne posten Dag Julius;) Jeg må passe på å ikke fortelle min vegetarianer kjæreste at jeg har drømmer om
en strap lagd av BABY alligator! hun syns det er ille nok med strapene som det er;)
er de tjukke?

Takk for komplimentene på remen alle sammen :)

Jonas, den er litt tynnere enn enn Simona alligator, men skjellene som stikker ut veier en del opp for det. Den er relativt bøyelig og komfortabel å bruke.

Griselekker!!!

Gammel tråd, men fant denne nå linket til i en annen...

Denne remmen synes jeg var så flott at den måtte bestilles!:p

Nå mangler bare en Radiomir:( - for jeg har jo ikke noen klokke den passer til:-?

Det skal i rettferdighetens navn sies at jeg solgte den etter relativt kort tid ;)

Den ble rett og slett litt for prangende og ikke helt forenelig med min fremtoning forøvrig. Kanskje når (om) jeg en gang blir hallik! :p :cool: He-he.

Det sagt var den ekstremt godt laget. Å ha en rem med så prominente skjell hadde også en viss "novelty"-faktor for meg.. den var rett og slett litt morsom å bruke!

Den ble rett og slett litt for prangende og ikke helt forenelig med min fremtoning forøvrig. Kanskje når (om) jeg en gang blir hallik! :p :cool: He-he.

Flaks at jeg tilfeldigvis jobber som hallik, da:p

For andre interesserte kan jeg opplyse om at denne ikke "stock" som Ted skryter av på siden sin, og pga kinesisk nyttår er det like lang lang lang ventetid på denne der som hos andre custom-leverandører...