Mitt største steg inn i TS-verdenen

Medlem
12. des. 2014
Innlegg
61
Sted
Vestfold og Telemark
Vel, all denne siklingen på TS de siste månedene har gitt skikkelig utslag.

Har hatt lyst til å kjøpe meg ny klokke siden forrige unboxing, har siklet veldig på Omega PO 45 mm. Hadde vel omtrent kjøpt en, men ga meg mens leken var god.
Så begynte jeg å kikke på litt andre klokker igjen, og vips, klokken 08:45 stod jeg på døren hos lokale AD, Saastad.

Også over til morro'a!



Fin pose preget av Rolex logoen



Ble ingen Rolex i dag, men en Tudor. Har vel omtrent avslørt hvilke klokke det er allerede.



Det stemmer, en Black bay på lenke. Er helt forelsket i den røde bezelen. Syntes den gjør seg godt sammen med den sorte skiven og "gull" detaljene.



Enda ett bilde



Og ett til, måtte få med Sebenzaen her også.



Og til slutt, det visstnok obligatoriske armbilde!

Faktisk så stopper det ikke her, når jeg handlet så var Espen Saastad tilstede. La merke til at han hadde noe kjent på armen. Fikk prøve klokken hans og fikk en omvisning i lokalene hvor de designer, lager prototyper og mer i forbindelse med Alf Lie klokkene. Ett lite bilde av klokken hans tåler vi her!



Klokken har en pris på ikke mindre enn 1,8 MNOK.....

Vel, da runder vi av, takk for titten. Ta foresten en titt på byttetråden på min Seiko Prospex om det kan være interresant.
 
Gratulerer så mye med ny Tudor. Raust av deg å ta med den spennende klokken til Saastad i samme tråd!
 
Gratulerar. Väntar på att en likadan ska komma på dörren, förhoppningsvis på torsdag.