Er det noen flere her som har fått tilbud om å kjøpe Marinejeger kommando Paneraien ?
Å hva tenker dere om den isåfall?
Har du noe bilde?Er det noen flere her som har fått tilbud om å kjøpe Marinejeger kommando Paneraien ?
Er det noen flere her som har fått tilbud om å kjøpe Marinejeger kommando Paneraien ?
@MrGalt
Hyggelig at du deler info.
Den vil nok bli ganske så attraktiv blant oss Panerai entusiaster!
Regner med at du blir fort lei den...
Hei. Har den også ja. Veldig pen, selv om jeg ikke har så sansen for fauxtina. Kommer dessverre ikke til å legge ut noen bilder av den, da vi som eiere, organisasjonen vi representerer og produsenten ikke ønsker noe digital ståhei rundt urets eksistens@MrGalt Ser du la ut et bilde av MJK Seiko. Har du fått Paneraien ennå?
Fikk teste MJK Panerai på OWF. Kul og diske variant.
Vis vedlegg 271894Vis vedlegg 271895
Denne er helt perfekt, levert i 85ex. Har fått eget ref.nr. 1213 og er lik Comsubin Paneraien med unntak av at denne er 300 meter i forhold til 100 meter.Hei. Har den også ja. Veldig pen, selv om jeg ikke har så sansen for fauxtina. Kommer dessverre ikke til å legge ut noen bilder av den, da vi som eiere, organisasjonen vi representerer og produsenten ikke ønsker noe digital ståhei rundt urets eksistens
They could tell you, but then they would have to kill youKan jeg spørre hvordan denne kom til å bli? Var det MJK som kontaktet Panerai eller omvendt?