Moderator Panerai

Medlem
8. jan. 2008
Sted
Oslo / / Bergen
Etter mye glede og økt kunnskap her på TS, vil jeg nå etter altfor mange år takke for meg som moderator/Panerai.
Det er på tide at andre kan få overta denne rollen.
Jeg har foreslått for Jon Henrik en person jeg mener både er dedikert og kunnskapsrik.

Jeg vil selvsagt fortsatt være bruker av TS.

Takk for meg!

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    121,7 KB · Visninger: 0
Det var synd å høre Brio. Har lest mye her inne og innser at du har god peiling på Panerai.

Et spørsmål før du pakker sekken; har du flere klistremerker? Jeg er nære å kjøpe min første Panerai og det hadde vært kult med et klistremerke hvis så skjer.

Jeg ser selvfølgelig etter en med hvit skive (hallo, sommerklokke numer uno!). Vet du om det har kommet noen hvite i 40mm? Større enn det blir for stort IMHO.

• Liker
Reaksjoner: BRIO1368
Det var synd å høre Brio. Har lest mye her inne og innser at du har god peiling på Panerai.

Et spørsmål før du pakker sekken; har du flere klistremerker? Jeg er nære å kjøpe min første Panerai og det hadde vært kult med et klistremerke hvis så skjer.

Jeg ser selvfølgelig etter en med hvit skive (hallo, sommerklokke numer uno!). Vet du om det har kommet noen hvite i 40mm? Større enn det blir for stort IMHO.
Prøv en med den nye "Due"-kassen i 40mm. Slanke og nette, og masse DNA. Hvit skive er jo også utrolig klassisk og da tenker jeg særlig på de revitaliserende SlyTech fra 90-tallet. Herlig at du også blir en Risti. Det er vel ikke du som er ny moderator @Lyngutt ?

Stå på videre @BRIO1368 :)

• Liker
Takk for innsatsen @BRIO1368 - trist at du virker å fase ut tilværelsen som den mest profilerte Paneristi her på sonen:(
Håper å se deg igjen på et GTG - og da med en Panerai på begge sider av håndleddet.;)

• Liker
Takk for innsatsen @BRIO1368 og ditt engasjement her på TS!
Satser på at vi treffes i en eller annen klokkerelatert begivenhet i fremtiden .... eller på en café når din salgsannonse treffer min ønskeliste ... dette har jo skjedd tidligere ;)

tigergutt

• Liker