Mogens 26.10.09

Velkommen og stor respekt for tre imponerende ur!
Er spesielt svak for Portugueseren! :D :D :D

Velkommen til forumet!

Og, jøss, jeg ville vært ekstremt stolt av den samlingen der!!! Men - Portuguese som støvsamler? Du kan få hva som helst som samler støv her hjemme hos meg i bytte, hvis du skulle føle behov for å samle støv på noe annet!

Velkommen ! Tre flotte ur ! Spesielt hyggelig med en ny Paneristi !! Merk deg GTG'en i neste måned....meld deg på, om du har anledning !

Tre meget flotte ur! Nyervervelsen din er min favoritt, skulle gjerne hatt en Panerai selv :)

Takk for hyggelige tilbakemeldinger!

Selv om jeg ble advart var jeg vel ikke tilstrekkelig forberedt på hvor fort min første Panerai trengte selskap.

I dag kom den! Etter min smak ikke så "pen" som min 164, men du verden for et røft ur! Får lyst til å banke opp naboen så fort jeg får det på, han er ganske ålreit og jeg er ingen kranglefant :twisted:
58b7b091.jpg

Får håpe at disse to kan slå seg til ro en liten periode nå!

Mogens skrev:
Får lyst til å banke opp naboen så fort jeg får det på, han er ganske ålreit og jeg er ingen kranglefant :twisted:

Hehe, det tror jeg på! Kan ikke beskrives som noe annet en maskulin og fet!

Utrolig tøfft ur Mogens, spørs om det ikke blir GTG m resten av "Paneristiene" snart....tror jeg bør skaffe meg en Panerai til jeg og, eller er det på tide å bremse klokkeinvesteringene snart tro ? :eek:

Ble inspirert av Mogens, her er min nyervervelse + resten av "samlingen"...forbausende like klokker alle sammen :D ...neste må bli en m litt farger...sikler på en IWC Aquatimer...

Klokker036.jpg

Klokker054.jpg

Det synes jeg er en fantastisk flott JLC!!! Gratulerer så mye...

Står nå på ønskelisten.. :D