Monster forsvinner

Medlem
18. aug. 2011
Sted
Mellom skogen og jordet
Regner med at en del allerede har fått det med seg, men til de av dere som ikke har hørt de triste nyhetene: Seiko har bestemt seg for å kutte ut Monster-serien for å satse på SRP-serien, så hvis du vil ha en brand, spanking new Monster, er det nå eller aldri. :)

FIkk mailen fra CW inatt eg og, synd de slutter å lage denne. HAdde håpet de skulle oppgradere de med 4R36 urverket slik de gjorde på SRPene. Selv om de er ganske like synes jeg forsatt orginalene er kulest.

Trist, dette var klokken som gjorde at klokkeinteressen min tok av for flere år siden. Begynner å angre på at jeg solgte min nå. :(

Kjipe greier.. Monster er en klokke som har vært til vurdering her flere ganger. Nesten som det bare må bestilles da før det er for sent..

SRP-monstrene blir vel videreført???

Mail fra Creation Watches:

We have just received possibly our last stock for the iconic original Seiko Monster watches. Yes, Seiko has decided to discontinue these models (to be replaced with the newer and more expensive SRP series) and to be honest we are not sure why. So if you want to be part of history and own one of the original monsters now is the time to get one, before they are gone forever!

It is ugly yet it is beautiful, it is big, bold yet subtle. It is a monster, but all watch enthusiasts love it. Your watch collection is not complete without one of these. For the price they probably offer the best value for a diver's watch. Featuring 200m water resistance, the ever reliable 7S26 automatic movement from Seiko, super bright lumibrite hands and markers and a solid sturdy contruction, these are available starting at only US$ 185. And with Free Worldwide Shipping as always!

Get them here while stocks last: Original Seiko Monster Watches