Monster

Medlem
29. jan. 2010
Sted
S & Fj
Hva har skjedd med (oransje) Monster prisene da? Husker ikke helt hva jeg gav da jeg kjøpte min for en 3-4 år siden men i alle fall mindre enn det folk legger de ut for på ebay for tiden..
Lurte litt på å selge siden den ikke brukes så ofte men må revurdere. Den er vel ikke lenger i produksjon..

Vedlegg

• ENORO_TI_1999.jpg
    ENORO_TI_1999.jpg
    59,1 KB · Visninger: 0
Hva har skjedd med (oransje) Monster prisene da? Husker ikke helt hva jeg gav da jeg kjøpte min for en 3-4 år siden men i alle fall mindre enn det folk legger de ut for på ebay for tiden..
Lurte litt på å selge siden den ikke brukes så ofte men må revurdere. Den er vel ikke lenger i produksjon..
De prisene er helt kokko! Jeg tror jeg betalte rundt 1500 for min SKX781 i 2013, som så røk ut i en byttehandel. Dyp anger resulterte i en WTB og en brukt fra 2006 inn for godt under tusenlappen. Den blir i boksen og på labben til godt etter zombie-apokalypsen. :D

Hehe.. Det er jo en klassiker, så har man først en sånn så hold på den - det får vel være moralen.
Lenka har jeg forlengst lagt i skrinet, men på nato er den jo kjempemessig. Den går jo mer presis enn andre automatiske klokker jeg har. Får bruke den litt oftere :)

Ja det vil jeg mene , frj :D
Dessuten out of stock. Og om en søker rundt om så er det flere nettbutikker som har den til "fornuftig" pris, men er utsolgt. At prisen dermed ikke på noe vis sier noe om hva en måtte gitt i dag. Som med gammel whisky ;)