Strøken og veldig lite brukt Montblanc Heritage Chronométrie Ultra Slim
Kjøpt NOS av meg i Februar 2020 fra Chrono24, elektronisk kvittering og bevis på betalt mva følger med
Fin klokke for prisen med tanke på spesifikasjoner og anerkjennelse klokken har fått internasjonalt da modellen ble lansert i 2015. Verket som denne klokken har ble brukt bla av Blancpain og Girard-Perregaux av det jeg kjenner til
Jeg er litt forsiktig med å si dette, men jeg mener at denne modellen vil bli ettertraktet med tiden som kommer
Til sammenligning har Lange sin Saxsonia 5,9mm kasse tykkelse, mens JLC Master Ultra Thin har 4,05 mm tykk kasse
Klokken går meget presist og remen bærer minimal preg av bruk.
Serie nr beviser riktig yttereske, sertifikat, klokke og dokumenter på på betalt mva
Ta kontakt for mer info og/ eller gjerne se www for mer info og anmeldelser
Montblanc Heritage Chronométrie Ultra Slim ref. 112515
38mm i diamater og 5,8mm tykk
Polert stålkasse og innsyn til verk fra baksiden, 3 ATM
Manuel kaliber MB 23.01 basert på ETA 7001 hvis jeg husker riktig
Montblanc laboratory test 500 timer over tre uker
Nydelig sølv skive med polerte indekser og arabiske tall, polerte visere
Frakt med sporing og klokken selges for16.000,- 14.500,-
Kjøpt NOS av meg i Februar 2020 fra Chrono24, elektronisk kvittering og bevis på betalt mva følger med
Fin klokke for prisen med tanke på spesifikasjoner og anerkjennelse klokken har fått internasjonalt da modellen ble lansert i 2015. Verket som denne klokken har ble brukt bla av Blancpain og Girard-Perregaux av det jeg kjenner til
Jeg er litt forsiktig med å si dette, men jeg mener at denne modellen vil bli ettertraktet med tiden som kommer
Til sammenligning har Lange sin Saxsonia 5,9mm kasse tykkelse, mens JLC Master Ultra Thin har 4,05 mm tykk kasse
Klokken går meget presist og remen bærer minimal preg av bruk.
Serie nr beviser riktig yttereske, sertifikat, klokke og dokumenter på på betalt mva
Ta kontakt for mer info og/ eller gjerne se www for mer info og anmeldelser
Montblanc Heritage Chronométrie Ultra Slim ref. 112515
38mm i diamater og 5,8mm tykk
Polert stålkasse og innsyn til verk fra baksiden, 3 ATM
Manuel kaliber MB 23.01 basert på ETA 7001 hvis jeg husker riktig
Montblanc laboratory test 500 timer over tre uker
Nydelig sølv skive med polerte indekser og arabiske tall, polerte visere
Frakt med sporing og klokken selges for
Redigert: