"My Watch collection" på www.Chrono24.com

Gin

Medlem
27. aug. 2012
Sted
Ingensted
Vet ikke helt om det er festlig eller bare skremmende/trist :eek:/:(

MEN på Chrono24 kan du nå på dine sider, registrere klokker med kjøpspris og kjøpstidspunkt, så får du et estimat på hva klokkene er "verdt" til enhver tid.
Morsomt å se trendene selv om du ikke kan stole på den verdien som oppgis i seg selv.

For moro skyld, så la jeg inn ALLE de ur jeg som jeg noen gang har hatt med kjøpsdato og kjøpspris, for så og se prisutviklingen frem til i dag.

Det skremmende er at alle de ur som jeg nå har solgt, hadde en voldsom prisutvikling (den beste var på +576%!!), mens de ur jeg f.t. har igjen i boksen hadde stort sett en negativ prisutvikling:(

Hvordan fikk du lagt inn anskaffelseskostnad og solgt for på ur du ikke lenger har?

Ellers så er butikknye IWC'er dårlig butikk og prisstigningen på godt brukt spikerstål fra Tudor hyggelig;)

Hvordan fikk du lagt inn anskaffelseskostnad og solgt for på ur du ikke lenger har?

Ellers så er butikknye IWC'er dårlig butikk og prisstigningen på godt brukt spikerstål fra Tudor hyggelig;)
Du legger inn bare anskaffelses dato/pris og haker av for at du eier dette uret nå. Da regner den et eller annet snitt av like ur som ligger for salg. Du kan også se utviklingen i kurveform m.m. ved å klikke på "details".

• Liker
Reaksjoner: Trulle75
Sikkert også en grei funksjon for Chrono24 å bruke for de som skal selge også. Du får nok et estimat på hva du kan selge for og hvor realistisk prisen til en klokke er.

Denne må prøves!

8