Siklet litt på denne da den ble lansert før jul, men da den ble utsolgt over alt, så ga jeg litt opp. Når den da dukket opp på et uventet sted, så var veien til Paypal kort... Snurr film!
Kanskje mest kjent som sneaker-pusher for mange av oss, så kanskje ikke så rart de hadde denne på lager...
Ikke noe jåleri her...
Om mulig, enda mindre jåleri...
I det minste en logo...
Og en boks til...
Endelig!
En skive det er klin umulig å ta bilde av, men stol på meg når jeg sier at den er helt nydelig...
Og til slutt det obligatoriske håndleddskuddet...
Timex Marlin i «reissue», altså. 34 mm virker veldig lite, men lange lugs gjør at den føles større. Fruen har allerede lagt sin elsk på den, noe som er et slags kvalitetstegn.
Uansett er vel dette den første Marlinen som er unboxet her? Skal prøve å spe på med bedre bilder etterhvert...
Kanskje mest kjent som sneaker-pusher for mange av oss, så kanskje ikke så rart de hadde denne på lager...
Ikke noe jåleri her...
Om mulig, enda mindre jåleri...
I det minste en logo...
Og en boks til...
Endelig!
En skive det er klin umulig å ta bilde av, men stol på meg når jeg sier at den er helt nydelig...
Og til slutt det obligatoriske håndleddskuddet...
Timex Marlin i «reissue», altså. 34 mm virker veldig lite, men lange lugs gjør at den føles større. Fruen har allerede lagt sin elsk på den, noe som er et slags kvalitetstegn.
Uansett er vel dette den første Marlinen som er unboxet her? Skal prøve å spe på med bedre bilder etterhvert...
Redigert: