Nå forstår jeg hvorfor jeg aldri når de gode kjøpene på Rolex på finn :)

Medlem
5. jan. 2014
Sted
Vestfold
Har hatt autosøk nå en stund på finn på GMT master. I dag tok jeg kontakt 50 min etter annonsen var lagt ut men da var den allerede solgt. Nå noen timer senere finner jeg den igjen her inne, men nå er prisantydning to tusen høyere enn på finn :( må tydeligvis bare være raskere enn haiene!!;)

Har hatt autosøk nå en stund på finn på GMT master. I dag tok jeg kontakt 50 min etter annonsen var lagt ut men da var den allerede solgt. Nå noen timer senere finner jeg den igjen her inne, men nå er prisantydning to tusen høyere enn på finn :( må tydeligvis bare være raskere enn haiene!!;)

Det er jo enkelte her inne som har det som inntektskilde å kjøpe og selge ur.
Så at de "proffe" er flinkere enn oss glade entusiaster, til å komme til de beste kjøpene, er vel bare slikt det er:(

Har flere ganger sjekket profilene til de mest aktive selgerne her inne og sett på hvilke innlegg som de har publisert.
Stort sett viser det seg at de utelukkende har publisert salgsannonser.

At det foregår en betydelig "grå-omsetning" av ur på markeds sidene til Tidssonen, er det vel ikke noen som er i tvil om?

For ordensskyld så snakker jeg ikke nå om de mest ivrige "flippere" av oss, som kjøper, "utpakker" til stor underholdning for oss andre - og oppriktig mener at deres siste ervervelse er en evig "stayer". For så å selge uret igjen etter kort tid:eek:
Disse er jo absolutt med på å holde dette forum levende og morsomt og skal ha en stor takk!:D:D.

Nei - de jeg tenker på er "kun selgere" - og da ofte omsetter ur med en uklar historikk, som regel er kjøpt utenlands uten noen dokumentasjon på en legal innførsel :mad:

Det har skjedd meg minst to ganger. Legger du inn varsel fra Finn óg bor i Oslo-området, så har du kanskje en mulighet. Dra rett bort til vedkommende og ha med deg kontanter. Og så legger du den ut her med et påslag fra 2 - 10K ;)

Send mld Til JCE her inne, som er opprinnelige selger på finn. Den er ikke solgt ennå, kluss med betaling @fredde1972

Redigert av en moderator:
Gratulerer med ny klokke @fredde1972! Håper du blir værende her inne videre utover. Du må jo poste noen bilder av klokka når den kommer i hus ;)

Redigert av en moderator:

Det er av og til en betydelig forsinkelse i systemet med autosøk. I går ettermiddag så jeg en ny klokke på Finn.no som jeg har autosøk på. Jeg fikk først mail kl 04 i natt fra Finn om klokken..

Ja jeg har funnet ut at det er et must å være inne å søke manuelt et par ganger i timen ;) Har lagret søket så det er jo fort gjort...

Det er av og til en betydelig forsinkelse i systemet med autosøk. I går ettermiddag så jeg en ny klokke på Finn.no som jeg har autosøk på. Jeg fikk først mail kl 04 i natt fra Finn om klokken..