Nå igjen!

Det må ha vært veldig tett etter jeg var der, sykt.
Må være grusomt med en slik kontinuerlig terrorisering..

Sykt, for noe dritt. Stakkars ansatte sier jeg bare. Lurer på om Norge er langt over gjennomsnittet på ransforsøk av urmakere i Skandinavia/Europa, eller er det sånn som dette i nabolandene også? Føler jeg leser om ran eller ransforsøk av stakkars urmakere hele tiden...

Er ikke trygg noe sted lenger.
Men så lenge forretningene tar visse forhåndsregler skal det mye til før det går galt. Prosedyrer og system som fungerer og vi skal slippe dette. Men blir forbanna hver gang jeg leser dette. Jævla tapere disse ranerne!:mad:

Sykt, for noe dritt. Stakkars ansatte sier jeg bare. Lurer på om Norge er langt over gjennomsnittet på ransforsøk av urmakere i Skandinavia/Europa, eller er det sånn som dette i nabolandene også? Føler jeg leser om ran eller ransforsøk av stakkars urmakere hele tiden...

Her i vårt naive nisseland er dette en skjelden hendelse... og takk for det. Vi er heldigvis skjelden utsatt for brutale sjokkran av gullsmeder, verditransporter og andre institusjoner med lett omsettelige verdier. Pilen peker desverre nedover og det kommer nok til å bli værre IMHO.
Tom

Da må de vel kjøre hardere slusing fremover.. Heldigvis fikk de ikke med seg noe.

Slusing kan jo også i noen tilfeller også være svært dramatisk. Hørt om tilfeller hvor tilsynelatende ordentlige mennesker har vist seg å ha onde hensikter osv. Det skorter heldigvis ikke på tiltak, røyklegging har jo vist seg å være relativt effektivt :)

For moroskyld
[video=youtube;qX-130jedbo]http://www.youtube.com/watch?v=qX-130jedbo[/video]