Nå må det bli en Rolex her...

Medlem
11. okt. 2009
Sted
Oslo
Ettersom jeg snart er ferdig med min masteroppgave tenkte jeg å feire med å kjøpe meg noe som markerer at denne milepælen nå er oppnådd, og hva passer ikke bedre enn et nytt ur? Uret skal forbli i min samling og bli en allrounder.

Har strengt tatt bestemt meg - jeg vil ha en Rolex Submariner 116610LN. Her får man vel mye bra klokke for pengene? "Glidelock claspen" synes jeg er überdeilig (har erfaring med denne fra DSSD) og maxi-kassen er rett og slett superlekker. På toppen av det hele elsker jeg skinnet fra den keramiske bezelen.

Sonderer nettet nå om dagene for å finne meg et pent eksemplar - er det noen som har innspill til hva jeg bør betale for denne?

:)

Herlig innstilling :) Men, har du avskrevet en 116610LV? For en LN må vel 40-43 være et greit prisområde?

Herlig innstilling :) Men, har du avskrevet en 116610LV? For en LN må vel 40-43 være et greit prisområde?

Har egentlig ikke avskrevet LV'n, men føler at sort er litt mer anvendelig og tenker derfor at LN er midt i blinken :)

Hadde sett for meg rundt 40-43 egentlig, så da er vi på nett! ;)

Maggi,
Verken LV eller LN blir feil. Velg det du begjærer! Den sorte har fantastisk speileffekt i dags- og sollys :)