Leverte en Breitling Aerospace til service hos en anerkjent norsk urmakerkjede.
De ga meg prisoverslag på service, og skriver i bekreftelsen at klokken skal bli 100% for den avtalte prisen.
Da jeg i dag skulle hente klokka, ser jeg at rider tabsene (indikeringene på 12, 3, 6 og 9) fortsatt er slitt.
Det er også masse riper i AR-coatingen på glasset, som gjør at det ser slitt ut enda.
Jeg sa da at en klokke med ripete glass ikke 100%, hvorpå da urmakeren svarte at klokken er 100% funksjonsmessig.
Hva synes dere? Er jeg bare en vanskelig kunde, eller bør en klokke virkelig være 100% når dette loves skriftlig og muntlig?
Klokken ble liggende igjen og jeg venter på e-post med videre saksgang.
De ga meg prisoverslag på service, og skriver i bekreftelsen at klokken skal bli 100% for den avtalte prisen.
Da jeg i dag skulle hente klokka, ser jeg at rider tabsene (indikeringene på 12, 3, 6 og 9) fortsatt er slitt.
Det er også masse riper i AR-coatingen på glasset, som gjør at det ser slitt ut enda.
Jeg sa da at en klokke med ripete glass ikke 100%, hvorpå da urmakeren svarte at klokken er 100% funksjonsmessig.
Hva synes dere? Er jeg bare en vanskelig kunde, eller bør en klokke virkelig være 100% når dette loves skriftlig og muntlig?
Klokken ble liggende igjen og jeg venter på e-post med videre saksgang.