Når man er fornuftig

Medlem
19. juli 2013
Sted
Hamar
Jeg var veldig sikkert på at jeg var ferdig med quartz klokker og å konkurrere i sports grener. Alt startet med ett halvmaraton i Oslo når jeg var 15 år gammel, da veide jeg 57kg og var tynn som fy. Deretter har det vært styrkeløft i 5 år med en topp på 107 kg ren muskel masse. Etter flere skader er styrkeløftingen lagt på hylla og den tunge kroppen er meldt seg på triatlon ironman 70.3.

Så da er det vel på plass med noe som hjelper meg på veien dit. Årets kjedeligste unboxing kommer her!

Garmin vivosmart hr. Ett aktivitets armbånd med puls sensor. Nå blir jeg overvåket 24/7.

• Liker
Reaksjoner: daghoi og Callahan
Regner med at dette ikke erstatter klokka?
Du har sikkert to armer, mulig den også kan festes rund foten.....

Regner med at dette ikke erstatter klokka?
Du har sikkert to armer, mulig den også kan festes rund foten.....
Hehe nei, den erstatter slett ikke en mekanisk klokke. Bruker den på motsatt arm. Rundt beinet funket dårlig. Sklir for langt ned og blir gnisninger mellom den og skoen.

Grattis, eller "grattis!", tolk det som du vil! :) Kjører selv ordentlig klokke på venstre og Fitbit Charge HR på høyre. Det funker helt greit. Og moro å være overvåket 24/7! Selv oppdaget jeg at hvilepulsen er nede i 38 på nattestid, noe fruen mener forklarer hvorfor jeg er fullstendig borte vekk... :D

• Liker
Reaksjoner: Tutto
Jeg vet at det er meget uhøflig og umusikalsk å "unlike" på en utpakking, men denne får "UNLIKE" av meg her på et entusiast forum for UR.o_O

Jeg vet at det er meget uhøflig og umusikalsk å "unlike" på en utpakking, men denne får "UNLIKE" av meg her på et entusiast forum for UR.o_O

Takk, er fullstendig klar over at denne er usmakelig og upassende hos en klokke entusiast. Men som ett hjelpemiddel mot ironman tror jeg den kan være god å ha :D

• Liker
Reaksjoner: Gin
giphy.gif
;)

@Callahan Dine evner til å google animerte gif´er er henimot enestående. Tar av meg hatten :)

@Tutto Lykke til med planene. Selv kunne jeg tenkt meg en Garmin 920XT (men hsssh ikke si det til han brennevinet..)

• Liker
Reaksjoner: Callahan