Når man først er innenfor bomringen..

Thomas84

Støttemedlem
Medlem
14. aug. 2012
Innlegg
2.935
Sted
Rælingen
Tok meg en tur til byen i dag, for å treffe et annen medlem her inne. "Dessverre" var jeg altfor tidlig ute.

Det ble en liten tur innom Bjerke, bare for å avklare en nært forestående ferie på Paneraien. Jeg sikler jo hver gang, men i dag var det stort sett gammelt nytt. Planen min var vel og gå til anskaffelse av en erstatningsklokke, da yndlingen skal på service. Litt slukøret gikk jeg ut igjen, og spaserte nedover gata, forbi paleet. Det var jo nok tid til en tur innom her også, så hvorfor ikke.. Ble godt mottatt som vanlig, og fikk titte litt rundt.
Etter noen minutter ble jeg presentert for nye Tudor Heritage Black Bay. Var ikke sikker til å begynne med, men etter å ha sett den på nato, ble inntrykket bedre. Jeg takket pent for meg, gikk tilbake til bilen, satte meg inn og googlet noen bilder.. Damn, den er lekker!
Da var det bare å trekke ny parkeringsbillett, og rusle tilbake for å fullføre handelen.

Nok prat, her er bildene. Er det kanskje sonens første?



Jaaa.. Det er min første utendørsunboxing. @Toland85 måtte jo få se. Passet bra på vei hjem:)






Så må jo natoen på:)



Og et lite familiebilde..



Som dere skjønner, er det ikke jeg som oftest bruker Helson lenger:)
Takk for titten!
 
Redigert av en moderator:
Så kult! Gratulerer med sonens første :D

Håper jeg får mulighet til å tafse litt på dennr i nærmeste fremtid :)
 
Gratulerer så mye med den Thomas :D Den var meget tøff og kledde natoen veeldig godt. Var jo hyggelig med en ute-unboxing i det flotte været.