- Medlem
- 28. jan. 2013
Sub no date er nok svaret her som på det meste annet....
Ikke når den blir lagt ut uten bilder...
Sub no date er nok svaret her som på det meste annet....
Å vaske lenka er vel ingen problem å gjøre selv.. Ta av pinbars og deretter bruke Zalo med lunket vann og en gammel tannbørste. Hva tar en urmaker for den jobben @Klokkomaniac?
480 kr, men det inkluderte nytt batteri på den første klokka til junior. Jeg hadde tenkt å la den avgå med døden, men han fikk sentimentale følelser for den, så nå lever den videre. Det er en barneklokke kjøpt på Bjørklund og er helt oppskrapet og fæl.
Etter den kom et par Baby G som han er glad i (han er 10), og de tåler alt han utsetter dem for, og de er nesten umulig å lage noen merker i.
Fantastiske klokker for barn!
Dette er ikke noen stor greie, men jeg hadde min trofaste Citizen Skyhawk på lenkerens for noen dager siden. Den var så møkkete at armen ble skitten når jeg hadde den på og svettet litt.
Jobben var det ikke noe å utsette på, men han har vært inne å forandret datoen. Alle som kjenner denne klokka vet at å sette den opp ikke er det enkleste man gjør. Så det har jeg gjort EN gang, og siden har den bare gått uten noe mere om og men. Ikke en gang tiden har det vært nødvendig å justere på de siste 10 årene.
Men altså!
Noe så ergelig skal man lete lenge etter...
Da var det jo ikke allverden.. Høres ut som sønnen din kommer etter. Du får satse på en fødselsSUB fra 2002 (eller 2003) og gi den i konfirmasjonsgave. Heldigvis har jeg en datter men hun stikker vel av med noe annet..
For å si det sånn: jeg foretrekker watchuseek fremfor Tidssonen, da jeg er rimelig redd for å "trå feil" her. Synes tonen her inne kan være litt streng. Er det så sykt farlig å feilposte litt? (Ikke at dette er feilpost, men.) Dette er ikke YouTube, dette skal være et hyggelig klokkeforum. Ref. kommentarer om feilpost og andre sarkastiske kommentarer rettet mot trådstarter.
En annen grunn til at jeg foretrekker watchuseek er at forumet er fullstappet med "utilitarianists" (finner ikke noe godt norsk ord for det). Folk som faktisk liker enkle klokker og kan beundre dem fordi de er enkle og ikke superdyre. Folk som også kan sette pris på en og annen quartzklokke og til og med hjelper deg med spm. ang. quartz UTEN å påpeke at batteriklokker er søppel...
Kjipt med urmakeren.