Nato med andre lengder?

Medlem
12. nov. 2011
Etter å ha prøvd en Maratac nato på min Certina DS First, synes jeg spennen blir plassert endel for mye mot kl 12 siden.

Finnes det noen som lager nato med lengre avstander mellom de ulike ringene? Det hadde feks vært perfekt dersom det var 2 cm mer på kl 12 siden av natoen.

Certinaen er nesten 5 cm lug to lug, noe som medfører at selv om klokken ligger helt inntil ringen på kl 6 siden, blir spennen helt på kanten av håndleddet.

Er Zulu det beste alternativet?

Jeg ville gått for Zulu.

Hva er egentlig fordelen med NATO vs. Zulu? Virker som majoriteten sverger til NATO. :confused:

Nato bygger vel klokka litt mer opp, siden det som regel er to lag med stoff og ikke bare ett. Jeg foretrekker selv zulu, og syns det er litt trist at utvalget i NATO er så mye bedre.

Nato bygger vel klokka litt mer opp, siden det som regel er to lag med stoff og ikke bare ett. Jeg foretrekker selv zulu, og syns det er litt trist at utvalget i NATO er så mye bedre.

Helt enig, jeg foretrekker også zulu men det er lettere å få tak i spesielle fargekombinasjoner i nato så jeg har endt opp med en del nato-reimer også.

Det er vel desverre den lengden som gjør en nato til en nato.

Av en eller annen grunn liker jeg bedre utseende på en nato enn en zulu på en klokke. Noe med den ekstra ringen på natoen som gjør det for meg :cool: