Nato på Panerai?

Medlem
10. april 2013
Som overskriften sier; Nato på Panerai, er det innafor?
Hadde en heftig diskusjon på jobb i dag og de mente at nato på en slik klokke blir som å sette stålfelger på en Ferrari.

Bedre en lenke ihvertfall!

Har aldri eid en Panerai, men utifra bilder tror jeg at riktig NATO kan bli riktig så fett. Eventuelt en kraftig 5 rings ZULU på PAM med mye børstede overflater.

Hva de på jobben sier skal du ikke bry deg om. Har fått min del kommentarer på DJ2`en min da jeg putter den på NATO, men... What works for me! :)

Noe sier meg at disse diskusjonspartnerne ville ment det samme om enhver kostbar klokke på NATO. Jeg hadde oppsatt Speedyen med en nøye utvalgt NATO som matchet buksene mine før en fest på jobben, og fikk til kommentar fra min litt klokkeinteresserte kollega "You have such a nice watch, why the cheap strap?".

Jeg liker veldig godt det jeg googler fram av Panerai på NATO.

Nå eier jeg dog ingen Pam men hadde jeg gjort det hadde jeg lett satt den på en 3-rings zulu i enten sandfarge eller sort! 5 rings zulu blir litt mye for meg siden jeg ikke bruker marsjstøvler eller spiller i metallband:) her er min halvveis homage med nogenlunde like lugs på zulu
null_zps6bbea1a7.jpg

Lett-felger på sportsbil er for de som kun klarer raskere rundetider ved å lette bilen for vekt.
De burde ta seg en joggetur, sette klokka på NATO og lære seg å kjøre rundt rudskogen uten at det hviner i dekka.

A0C3CEC3-B7F4-453D-87C3-C38F9953B71A-561-000000B2E702E0FE.jpg

2C46785C-6E3A-4669-B496-8AD9106E2CC6-1011-0000009D9E8A0B7F_zpse0b390ec.jpg

;)

Redigert:
Godt å høre at dere er enige! Bildet under er et av mine favoritter som viser hvor bra det kan se ut med nato. Blir samme kombo på jobb i dag! :)

image_zps75b6d50b.jpg

Som overskriften sier; Nato på Panerai, er det innafor?
Hadde en heftig diskusjon på jobb i dag og de mente at nato på en slik klokke blir som å sette stålfelger på en Ferrari.

Kudos til kollegaene dine for at de ihvertfall har meninger om klokker.
Er allt for lite til det i lønsjen her om dagen :)

Her er det naturlig nok delte meninger, men i mine øyne blir Nato på Panerai som sandaler til dress :D
QUOTE]

Sandaler og dress kan nok virke helt "på trynet" hos oss i Vesten, men jeg har faktisk sett menn i penere antrekk (blazer, "enkel dress" o.l.) med sandal lignende fottøy.
Senest for noen uker siden hos en stor AD (Sincere Watch - Pavilion) i Kuala Lumpur. Både han (dgl. leder) og to av butikkdamene, var svært elegante i antrekket......

Men dette er vel litt smak og behag...

Panerai på NATO? Klart det! Med tanke på PAMenes opprinnelige brukere og deres sikkert noe tøffe bruk og behandling, burde NATO være ideellt,- IMHO.

En av mine gamle trofaste:

Redigert: