NATO-rem - hvilke størrelser bruker du?

Hvilken størrelse NATO bruker du?

  • 18 mm

    Stemmer: 0 0,0%
  • 20 mm

    Stemmer: 0 0,0%
  • 22 mm

    Stemmer: 0 0,0%
  • 24 mm

    Stemmer: 0 0,0%

  • Antall stemmer
    0

Jon Henrik

Grunnlegger
Medlem
12. okt. 2007
Innlegg
6.289
Sted
Fredrikstad
Knyttet til planene om en Tidssonen NATO-rem, hadde det vært greit å kartlegge hvilke NATO størrelser som er mest brukt. Har du ikke en klokke på NATO idag, svar hvilken størrelse du eventuelt vil trenge dersom du skulle bestemme deg for å kjøpe en! :)

Fint om så mange som mulig svar, også uavhengig av om dere kommer til å kjøpe Tidssonens NATO :) Det er lov å krysse av for flere alternativer!
 
18 mm til O&W + Seiko military
20 mm til Rollie, seiko monster, breitling
22 mm til Seiko
24 mm til Helson
 
20mm til Suben
22mm til Seikoen
24mm til en fremtidig Panerai ;)

Tar gjerne 2stk per størrelse!
 
Må bli 20 mm til Invictaen min og 22 mm til fremtidige kjøp som Orient Mako, Seiko SKX007.

Supert tiltak forresten! :p
 
nato

Knyttet til planene om en Tidssonen NATO-rem, hadde det vært greit å kartlegge hvilke NATO størrelser som er mest brukt. Har du ikke en klokke på NATO idag, svar hvilken størrelse du eventuelt vil trenge dersom du skulle bestemme deg for å kjøpe en! :)

Fint om så mange som mulig svar, også uavhengig av om dere kommer til å kjøpe Tidssonens NATO :) Det er lov å krysse av for flere alternativer![/QUOTE
Det må bli 20 og 22
 
hos meg hadde det blitt 20mm
I dag var jeg hos en urmaker/gullsmed i stavanger ( arkaden for lokalkjente)
og spurte ekspetrisen om de hadde Nato remmer der ,damen i kassen visste ikke var det var,nå er jeg temmelig fersk når det gjelder kunnskap selv vedr klokkegalskapen:)
men jeg ble litt paff da de ikke visste hva dette var eller aldri hadde hørt om det