Noen som vet om/hvor man kan få tak i en NATO-skinnrem med spenne i rosegull?
acnorway Medlem 30. juni 2013 Innlegg 4.341 Sted Drammen 12. sep. 2013 #1 Noen som vet om/hvor man kan få tak i en NATO-skinnrem med spenne i rosegull?
Trulle75 Støttemedlem Medlem 2. jan. 2012 Innlegg 2.225 Sted Oslo 12. sep. 2013 #2 Jeg har aldri handlet med denne nettbutikken, men google gav meg dette svaret: Special NATO Strap 20 mm – Black with rose gold PVD - BRISTON Watches Edit... glem det- så ikke at det var skinn-nato du var på jakt etter..
Jeg har aldri handlet med denne nettbutikken, men google gav meg dette svaret: Special NATO Strap 20 mm – Black with rose gold PVD - BRISTON Watches Edit... glem det- så ikke at det var skinn-nato du var på jakt etter..
adamskater Medlem 26. jan. 2012 Innlegg 8.308 Sted Kolbotn 12. sep. 2013 #3 Finn frem en nylonreim med spennene og la våre lærgutter slakte den og kle en skinn-nato med dem? (tenker da på @Olando og @FnuSnu99 ) Ref. tidligere diskusjon i denne tråden Redigert av en moderator: 22. mai 2015
Finn frem en nylonreim med spennene og la våre lærgutter slakte den og kle en skinn-nato med dem? (tenker da på @Olando og @FnuSnu99 ) Ref. tidligere diskusjon i denne tråden
acnorway Medlem 30. juni 2013 Innlegg 4.341 Sted Drammen 12. sep. 2013 #4 adamskater skrev: Finn frem en nylonreim med spennene og la våre lærgutter slakte den og kle en skinn-nato med dem? (tenker da på @Olando og @FnuSnu99 ) Ref. tidligere diskusjon i denne tråden Klikk for å utvide... Det er jo selvfølgelig en idé Redigert av en moderator: 22. mai 2015
adamskater skrev: Finn frem en nylonreim med spennene og la våre lærgutter slakte den og kle en skinn-nato med dem? (tenker da på @Olando og @FnuSnu99 ) Ref. tidligere diskusjon i denne tråden Klikk for å utvide... Det er jo selvfølgelig en idé