Navnet mitt og nyhetene

Anders

Støttemedlem
Medlem
18. jan. 2008
Det er en trist og vond dag i Norge i dag, føler med alle ofrene for bomben og skytingene.

Jeg er så uheldig å dele (delvis) navn med gærningen, skulle gjerne vært det foruten. Mange av dere har vært i kontakt med meg per epost tidligere, vil bare berolige de som evt er bekymret for hvem de har skrevet og handlet med. Jeg håper på et lite unntak fra reglene slik at jeg ihvertfall i en kort periode kan få gjort oppmerksom på dette i hovedforumet.

Med dine siste klokkekjøp er du nok ikke helt vel bevart. Men denne udåden var jeg aldri redd for at hadde noe med deg å gjøre.Herregud for en gjennomtrist dag dette er. Vi får prøve å muntre hverandre opp med hyggelige klokkebilder.

Etter å ha møtt deg ansikt til ansikt kan jeg i det minste bekrefte dine påstander om at du ikke er mannen i mediene.

Det var da inderlig godt å høre, Anders :)

Ikke det at jeg hadde trodd det om deg, men man lurer jo litt når man hører navnet.

Ivrig moderator? Havnet fort på snikksnakk...

Veldig kjedelig Anders, og jeg har forståelse for en viss frustrasjon...

Ser du er omtalt i hovedoppslaget på vg.no nå.

Må ærlig innrømme at da jeg våknet lørdag morgen, leste navnet anders breivik og at han var medlem av en pistolklubb, tenkte jeg med en gang på "han i akademisk skytterlag". Men da jeg så bildet av ham, skjønte jeg at det ikke var deg!

Føler med deg Anders. Forstår godt din frustrasjon. Lykke til med å holde haiene unna.

Tok deg i frosvar på Twitter også, Anders..

Noen som mister gangsynet og høflighet fullstendig i en situasjon som denne.

Takk folkens! Det er mange journalister og hobby-detektiver som leter etter alt om det navnet nå. Mange av de ender opp her. Jeg vil gjerne igjen få understreke at jeg ikke har noe med dette å gjøre.

There are a lot of journalists and hobby detectives trying to dig up anything on the killer. This is not him. Peace and love to all.