Helt enig. Dette som Namoki og andre holder på med er bare tull. Urskivene er fake, kassene er kopier av diverse sveitsiske kasser. Å kalle det Seiko modding er sterkt misvisendeSjarmen som en gang var rundt modding av skx, er en svunnen tid…
Ja denne ligger ute på Finn.Vis vedlegg 289162
Mulig denne har blitt postet tidligere, men dukket opp igjen
Vis vedlegg 289162
Mulig denne har blitt postet tidligere, men dukket opp igjen
Det der med klokkestørrelser er utfordrende for noen. Særlig når det går under 40mm. Kompensere for andre mål (på kroppen) uten at det skinner igjennom er en vanskelig øvelse for disse uheldige menneskeneDudes som vaser inn i kommentarfeltet på klokke-releases når det er noe som er under 40mm og går helt "øhh hvorfor gidder de å lage herreklokker i jentestørrelser?"
Min herre: hvorfor gidder du? Klikker du på samme måten når du ser at skobutikken har modeller under 45?
Ikke alle har samme kropps størrelse og passe samme klokke på samme måte.Det der med klokkestørrelser er utfordrende for noen. Særlig når det går under 40mm. Kompensere for andre mål (på kroppen) uten at det skinner igjennom er en vanskelig øvelse for disse uheldige menneskene
Puh...glad jeg har en BB58 i 39mm i boksen! Ellers kunne jo noen trodd jeg hadde liten tiss. Men med den i boksen kan trygt verden få vite at jeg er "hung like a horse"Det der med klokkestørrelser er utfordrende for noen. Særlig når det går under 40mm. Kompensere for andre mål (på kroppen) uten at det skinner igjennom er en vanskelig øvelse for disse uheldige menneskene
1 millimeter kan gjøre store forskjellerPuh...glad jeg har en BB58 i 39mm i boksen! Ellers kunne jo noen trodd jeg hadde liten tiss. Men med den i boksen kan trygt verden få vite at jeg er "hung like a horse"
Joda, men de som liker store klokker skriker oftest høyest. Samme med de som har store biler, de skal liksom bråke mest. Trenger ikke være kroppsdeler altså, men et eller annet er detIkke alle har samme kropps størrelse og passe samme klokke på samme måte.
Det er nok lov å like +42mm klokker uten å måtte begrunne det, ved å vise utstyret sitt på forumet.
Vis vedlegg 352048
Vis vedlegg 352049
For å sitere Anne Grethe Paus: "Av og til er en millimeter nok"1 millimeter kan gjøre store forskjeller
Stereotypier...Joda, men de som liker store klokker skriker oftest høyest. Samme med de som har store biler, de skal liksom bråke mest. Trenger ikke være kroppsdeler altså, men et eller annet er det