Når "Frank" (ikke på TS) avtalte å kjøpe en klokke av meg på mandag for f2f overlevring i dag for så en sende en sms i dag at han "dropper handelen". DUST
Snakker vi om en herre ved navn Frank Suhr?
Når "Frank" (ikke på TS) avtalte å kjøpe en klokke av meg på mandag for f2f overlevring i dag for så en sende en sms i dag at han "dropper handelen". DUST
Tror ikke det. Han skrev Frank F, Trøgstad i SMS'ene og har hemmelig telefonnummer.Snakker vi om en herre ved navn Frank Suhr?
At naboene ser på meg som sur og gretten fordi jeg ikke synes det er særlig kjekt at deres barn har gjemmeleken i oppkjørselen/hagen/terrassen min.
haha, Adam. Minner om den gangen jeg ringte mor fra sykebilen etter å ha kræsjet på motorsykkel.
"Hei mamma, alt går bra... men..(...) ja, det er sirener du hører"
Muligens noe konservativ,men jeg vil helst ikke at brødristeren og bilen skal være drevet av samme energikilde..
BMW i. Born Electric.
(Han fikk en guffen malaria-variant mens vi ruslet rundt i Borneos regnskoger; å bo i longhouse var en stor opplevelse. Fikk evakuert bror til Singapore i siste liten ... )
Den flyturen har jeg også tatt, sammen med en kjæreste som ble bitt av etellerannet i Sarawak-jungelen og utviklet eggestore byller i jevn fart av fem i timen mens jeg prøvde å finne ut hvordan jeg skulle fortelle moren hennes hvordan den pene piken hennes etter noen uker med meg hadde blitt forvandlet til et gigantisk bringebær. Sykehuset i Singapore sparte meg for den forklaringen.
Du får sende lynvingen på hun!