@Minuteman det gikk i 86 i 60-sona, hadde jeg holdt 1kmt lavere hadde jeg sluppet unna med 6500 i bot og noen prikker.
Att jeg i ett naivt øyeblikk tenkte jeg kunne ta 15 ekstra studiepoeng parallelt med bacheloroppgaven. Når man strengt tatt skulle jobbet med sistnevnte men er pent nødt til å skrive i det uendelige om Durkheim, Weber og sosiologisk metodologi kjenner man livskvaliteten synker..
Bwahahahahaha!
Ikke her heller. Håper de har falt i lungegården og druknet.Takk. Ingenting er som en aldri så liten tidssonen pause, her føler man sympatien formelig strømme på og kan gå tilbake til arbeidet litt lettere til sinns.. På plussiden, ingen buekorps i mils omkrets
Ikke her heller. Håper de har falt i lungegården og druknet.
Håper heller at de formerer seg
Du kjøper enten feil dekk til ditt bruk eller dårlige, overprisede dekk.
6000kr er jo knapt nok nok til at et verksted åpner panseret . Er en grunn til at vi med bil synes det er kostbart .
Forøvrig - om sykkeldekk og bildekk har noe til felles er slitasjeraten ganske proporsjonal med mengden grep da det typisk er mykere gummi som gir mer grep men som da varer kortere. (Ganske forenklet men...)
Folk(På facebook somregel) som svarer feil på enkle matte oppgaver som feks 30+30x0+1! Og ikke minst når de kaller folk for dumme når de selv svarer feil! arrrrg
Ikke at det ugjør noen forskjell her, men hadde du skrevet 30+30x0+3! tror jeg de færreste hadde svart rett.