Lurer på hvordan han ville presentert et tilbud om å kjøpe spader...Jeg ble nettopp oppringt av en selger som "jobbet med optimalisering av printmiljøer" og gjerne ville ha et møte.
"Du mener at du selger skrivere", spurte jeg.
"Nei, vi gjennomgår hele printmiljøet for å se om det er mulig for dere å spare ressurser."
Sukk. Neste gang han ringer setter jeg over til printmiljøverneombudet.
Er den dyp, dvs. ned i stål? Hvis ikke, er det mange kompetente til å redde dette inne på detailersclub.no.Kan ikke like at en eller annen kødd har ripet opp fremre skjerm på bilen min mens jeg har vært offshore.
Måtte jævelen få evig analkløe
Er den dyp, dvs. ned i stål? Hvis ikke, er det mange kompetente til å redde dette inne på detailersclub.no.
Forøvrig helt enig om analkløen..
Tipper en av de der inne fikser det bedre, for en billigere penge, så lenge den ikke er igjennom.Har allerede vært i kontakt med Micropaint, de kan ordne det. Er heldigvis ikke så dypt.
, og når man kommer inn er legen mer opptatt av klokka (som nå sitter på høyre armen) fremfor det dype kuttet på 7cm på venstre arm...stopp nå ihvertfall blødningen først.
Nei egentlig ikke men isåfall kunne det kommet noe godt ut av det!Høres ut som om du traff på en lege fra Tidssonen. Kom han med bud eller bytteforslag?
Langtidsplanen for Forsvaret..
Enig, det hele er ganske trist lesing.Langtidsplanen for Forsvaret..
Det er jo snilt sagt...Mackøl. Ba fruen om å ta med et par ipa fra butikken. Dumme meg spesifiserte ikke bestillingen noe ytterligere. Mackøl har en særegen smak som dessverre ikke appelerer til meg.
Det er jo snilt sagt...