Etter en måned kunne jeg avsløre byttet. Heldigvis avstedkom det bare en positiv reaksjon, og innrømmelse av at den gamle TVen nok var litt for liten..
Episk!
Etter en måned kunne jeg avsløre byttet. Heldigvis avstedkom det bare en positiv reaksjon, og innrømmelse av at den gamle TVen nok var litt for liten..
Pappa sovna inn i dag. Takk for nå. Vi snakkes.
Pappa sovna inn i dag. Takk for nå. Vi snakkes.
Samtale med sjefen for ca 6mnd side.
Sjefen: Kenneth, vi kan ikke ha så mye lager som vi har idag, det blir for mye kapital bundet opp i småting.
Meg: Den er grei, kan redusere lager til omtrent ingenting.
Ny samtale denne uken.
Sjefen: Kenneth. Er du klar over hva det koster å kjøre og hente ting hver gang vi skal gjøre en liten jobb? Bruker alt for mye tid i bilen uten betaling.
Meg:
Vis vedlegg 133659
Hiver meg glatt på denneVirker som en kjent problemstilling dette.
Dessverre
Vanskelig balanse det der.....Samtale med sjefen for ca 6mnd side.
Sjefen: Kenneth, vi kan ikke ha så mye lager som vi har idag, det blir for mye kapital bundet opp i småting.
Meg: Den er grei, kan redusere lager til omtrent ingenting.
Ny samtale denne uken.
Sjefen: Kenneth. Er du klar over hva det koster å kjøre og hente ting hver gang vi skal gjøre en liten jobb? Bruker alt for mye tid i bilen uten betaling.
Meg:
Vis vedlegg 133659
Er en ganske liten bedrift så det nærmeste vi kommer en mellomleder er vel megHiver meg glatt på denne
Er så jævlig mange dårlige ledere, og spesielt såkalte mellomledere !
Balansen var fin den, før noen bestemte seg for å spare seg til fant.Vanskelig balanse det der.....