Callahan
Støttemedlem
Bare drittsekker som kjører dissePorsche Cayenne generelt, men når det kommer et eksemplar av arten ikledd TechArt styling, da mister jeg trua. Milde maroder så grusomt..
Bare drittsekker som kjører dissePorsche Cayenne generelt, men når det kommer et eksemplar av arten ikledd TechArt styling, da mister jeg trua. Milde maroder så grusomt..
Bare drittsekker som kjører disse
Bil 2Trodde ekte drittsekker kjører Skoda Octavia
Der er vi enig.Han er sikkert en hyggelig fyr, det legger ikke jeg meg oppi. Men bilen hans er (ennå) et rullende bevis på at penger ikke kommer med smak.
Deg og meg @Consigliere , deg og meg...
Naturligvis så jeg den komme, jeg har da revisor som holder meg oppdatert. Men det er fortsatt en baksmell er det ikke? Det var vel ikke hvorvidt jeg visste den kom eller ikke som var relevant her?Beklager, men om dette var et sjokk, da er du jo helt ute og sykle.
Man får ikke 196k i baksmell uten at man ser den komme fra en mils avstand.
Hvis du driver for deg selv betaler du forskuddsskatt på forventet inntekt påfølgende år, basert på inntekten året før. Hvis du da har et inneværende år med store inntekter vil det gjøre utslag på skatten året etter. Og da er det ikke vanskelig å få restskatt på 200k. Det betyr jo naturligvis at man gjør det godt og er egentlig et godt tegn. Men veldig ubehagelig hvis man ikke "vet" det og har lagt til side midler.Om man vet om det, så er det ingen smell. Men hvordan man kan regne med en restskatt på snaut 200k? Det skjønner jeg ikke.
Da tror jeg jeg hadde vært nødt til å sette meg ned gitt. Dæven..
Nesehår. Det kan jeg virkelig ikke like...