Lateralmaleol fraktur.
Ouch! God betring.
Lateralmaleol fraktur.
Det er vel på skiven skrivefeilen er?
http://www.chessgames.com/perl/chessgame?gid=1250654
Nei, men med akutt aksent (accent aigu).Réti skrives med apostrof.
Nei, men med akutt aksent (accent aigu).
Jeg deler seng med en norsk- og fransklærer (i én og samme person), så her i huset går ikke gal bruk av aksenter, apostrofer og tødler upåaktet hen.My Bad!
Ouch! God bedring!!Takk for det. Som bonus er ett eller flere leddbånd røket og, så nå blir det rolig på løpefronten en god stund. Dessverre.
hørtes ikke godt ut! God bedring!Du er dead on her ja. Skulle ned fra Høgstefjellet i Åsane, og småjogget nedover for å holde varmen i sur vind. Tråkket i noe gjørme på et lite fjellparti, og fikk foten innunder meg i fallet. *snap*
Burde jo såklart ringt etter luftambulansen, men stauret meg 2km med brudd og avrevne leddbånd i ankelen før smertene ble for store.
Så måtte bæres på båre, og slet ut 5 brannfolk, 2 ambulansefolk og 2 kompiser på veien.
Takk for det @Kohe321
Du er dead on her ja. Skulle ned fra Høgstefjellet i Åsane, og småjogget nedover for å holde varmen i sur vind. Tråkket i noe gjørme på et lite fjellparti, og fikk foten innunder meg i fallet. *snap*
Burde jo såklart ringt etter luftambulansen, men stauret meg 2km med brudd og avrevne leddbånd i ankelen før smertene ble for store.
Så måtte bæres på båre, og slet ut 5 brannfolk, 2 ambulansefolk og 2 kompiser på veien.
Takk for det. Som bonus er ett eller flere leddbånd røket og, så nå blir det rolig på løpefronten en god stund. Dessverre.