At EON blir EO2N....
For min del er det langt mer irriterende å ikke få det jeg venter på. Trøsten av 3-4 hundrelapper refundert er ikke noe å skryte av hvis man venter på noe som haster.Bare å kreve refusjon! Gjort det flere ganger, helt uproblematisk.
For min del er det langt mer irriterende å ikke få det jeg venter på. Trøsten av 3-4 hundrelapper refundert er ikke noe å skryte av hvis man venter på noe som haster.
Fredagsrant:
NATO pådressklokker
G-Shocktil dress
Fredagsrant:
NATO på dressklokker
G-Shock til dress
Pulsklokker til alt annet enn treningstøy
Tesla fan boys
Vinanmeldere som gir en av mine favoritter terningkast seks
Når våt snø raser fra garasjetaket...
Ha ha, det du beskriver treffer vel halvparten av alle Norske eiendomsmeglere. Legger du til at dressjakken er ett nummer for liten, så treffer du vel de fleste av de?+1
For nordmenn generelt er dykkerklokke til dress det minste problemet.
Jeg kan ikke like upussede sko, belter som er for brede til dressbukser, belter som har store spenner og/eller ikke matcher skoene, slipsknuter som verken passer skjorte eller dress, slips som henger midt på magen, dårlig tilpassede dresser - inkludert «slimfit» dressbukser som ser ut som treningsbukser, dressbukser som passer best når det er høyvann, ustrøkne skjorter, skjorter som er for trange - og for å toppe det hele; korte ytterjakker, gjerne i vanntett stoff, som brukes når man har på dress.
Mangler tan double monks til navy dressHa ha, det du beskriver treffer vel halvparten av alle Norske eiendomsmeglere. Legger du til at dressjakken er ett nummer for liten, så treffer du vel de fleste av de?