- Medlem
- 5. okt. 2012
Jeg legger av og til inn skambud på Ebay og fikk noe uventet tilslaget på denne Nivada Aqualux som koster meg ca 300 kroner inkludert frakt... ikke akkurat min stil klokke, men likevel en interessant modell med et 21 steners verk og som jo er en pen dressklokke, har ikke mottat ennå så det kan hende den ser mindre bling ut "live", eh, det er lov å håpe...
Uansett en sjelden modell vil jeg tro for jeg har ikke funnet noen andre Nivada med dette utseende, det nærmeste jeg kom er en Nivada som ligger på Ebay fra Østerrike, likt design men uten Aqualux på skiva og litt annen design, får litt Polerouter vibber av skiva. Men klart, hva får man for 300 kroner i dagens marked? Så må si meg fornøyd med prisen....
Uansett en sjelden modell vil jeg tro for jeg har ikke funnet noen andre Nivada med dette utseende, det nærmeste jeg kom er en Nivada som ligger på Ebay fra Østerrike, likt design men uten Aqualux på skiva og litt annen design, får litt Polerouter vibber av skiva. Men klart, hva får man for 300 kroner i dagens marked? Så må si meg fornøyd med prisen....
Redigert: